Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

24 Paź 2011, 20:54

Witam. Chciałbym prosić o sprawdzenie loga.
- częste spowolnienie komputera
- po instalacji Kaspersky Anti-Virus podczas próby skanowania procek szaleje i nie da rady praktycznie nic zrobić.
To największe moje bolączki :wink:

http://www.wklej.eu/index.php?id=92fded2f28

Z góry dziękuję za pomoc

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

24 Paź 2011, 21:00

HijackThis obecnie do niczego się nie nadaje, to staroć. Podaj logi z: OTL -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i Gmer -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p88736

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

24 Paź 2011, 21:00

HijackThis to przestarzałe narzędzie. Podaj logi z OTL -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i GMER -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p88736.

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

24 Paź 2011, 21:45

Już się poprawiam :wink:

OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=cad2956e18 - OTL.txt
http://www.wklej.eu/index.php?id=76a551a229 - Extras.txt

GMER
http://www.wklej.eu/index.php?id=9dbe0b3e3c

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

24 Paź 2011, 22:12

Pokaż co zrobił SDFix, jeśli Go używałeś, a chyba tak właśnie było.

Odinstaluj -> Akamai NetSession Interface i HiJackThis .

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

SRV - File not found [Auto | Stopped] -- -- (wscsvc)
O2 - BHO: (no name) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-448539723-688789844-839522115-500\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui File not found
O4 - HKLM..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd File not found
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html File not found
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html File not found
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html File not found
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html File not found
[2011-10-24 20:32:14 | 000,001,050 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
[2011-10-24 20:12:42 | 000,001,046 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
@Alternate Data Stream - 162 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:B3D74A13
@Alternate Data Stream - 145 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:63238B95

:Files
C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\SDFix1.240.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Alwil Software

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NokiaMServer"=-
"NvCplDaemon"=-
"NvMediaCenter"=-
"nwiz"=-
"OODefragTray"=-
"QuickTime Task"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

25 Paź 2011, 07:00

Odinstalowane.

Log z SDFix
http://www.wklej.eu/index.php?id=90753b0dff

Log z usunięcia
http://www.wklej.eu/index.php?id=0dc18b5f09

Logi z OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=fc8c67ae5d - OTL.txt
http://www.wklej.eu/index.php?id=48ba6373c6 - Extras.txt

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

25 Paź 2011, 16:06

To tyle.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9 Lite

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html

Zaktualizuj Firefoksa do najnowszej wersji (Firefox -> Pomoc -> O programie Firefox)

A co do Kasperskiego, patrząc w logi widzę, że masz tylko 512Mb Ram, do tego malutki dysk i stąd właśnie wnioskuję, że procek to także nie jakieś cuda. Po prostu Kaspersky na ten sprzęt się nie nadaje, proponuję go zmienić na coś lżejszego.

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

27 Paź 2011, 21:11

Nie wiem dlaczego nie mogę normalnie wejść na stronę instalki.pl Innym strona hula. Mi nie. Udaje się jedynie przez stronki takie jak np anonymouse.org

log z Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.wklej.eu/index.php?id=78dbb6b704

Wszystko inne co poradziłeś zrobione.
Fakt komputerek ma swoje lata, czas postarać się o coś lepszego.
I przeskakuję na coś lżejszego np na Avast.

Dzięki za pomoc :smile:

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

27 Paź 2011, 22:20

A wybrałeś wersję testową Malwarebytes?? Jeśli tak to zapewne on blokuje instalki, wyłącz w nim blokowanie stron.
Wyślij odpowiedź