TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez Krzepek » 24 Paź 2011, 20:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2


Witam. Chciałbym prosić o sprawdzenie loga.
- częste spowolnienie komputera
- po instalacji Kaspersky Anti-Virus podczas próby skanowania procek szaleje i nie da rady praktycznie nic zrobić.
To największe moje bolączki :wink:

http://www.wklej.eu/index.php?id=92fded2f28

Z góry dziękuję za pomoc
Krzepek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 24 Paź 2011, 20:47

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez mateo8898 » 24 Paź 2011, 21:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


HijackThis obecnie do niczego się nie nadaje, to staroć. Podaj logi z: OTL -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i Gmer -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p88736
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez kominekl » 24 Paź 2011, 21:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1


HijackThis to przestarzałe narzędzie. Podaj logi z OTL -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i GMER -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p88736.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez Krzepek » 24 Paź 2011, 21:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2


Krzepek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 24 Paź 2011, 20:47

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez kominekl » 24 Paź 2011, 22:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20100101 Firefox/7.0.1


Pokaż co zrobił SDFix, jeśli Go używałeś, a chyba tak właśnie było.

Odinstaluj -> Akamai NetSession Interface i HiJackThis .

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

SRV - File not found [Auto | Stopped] -- -- (wscsvc)
O2 - BHO: (no name) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-448539723-688789844-839522115-500\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui File not found
O4 - HKLM..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd File not found
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html File not found
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html File not found
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html File not found
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html File not found
[2011-10-24 20:32:14 | 000,001,050 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
[2011-10-24 20:12:42 | 000,001,046 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
@Alternate Data Stream - 162 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:B3D74A13
@Alternate Data Stream - 145 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:63238B95

:Files
C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\SDFix1.240.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Alwil Software

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NokiaMServer"=-
"NvCplDaemon"=-
"NvMediaCenter"=-
"nwiz"=-
"OODefragTray"=-
"QuickTime Task"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez Krzepek » 25 Paź 2011, 07:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2


Krzepek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 24 Paź 2011, 20:47

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez mateo8898 » 25 Paź 2011, 16:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


To tyle.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9 Lite

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html

Zaktualizuj Firefoksa do najnowszej wersji (Firefox -> Pomoc -> O programie Firefox)

A co do Kasperskiego, patrząc w logi widzę, że masz tylko 512Mb Ram, do tego malutki dysk i stąd właśnie wnioskuję, że procek to także nie jakieś cuda. Po prostu Kaspersky na ten sprzęt się nie nadaje, proponuję go zmienić na coś lżejszego.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez Krzepek » 27 Paź 2011, 21:11

PostUA: http://Anonymouse.org/ (Unix)


Nie wiem dlaczego nie mogę normalnie wejść na stronę instalki.pl Innym strona hula. Mi nie. Udaje się jedynie przez stronki takie jak np anonymouse.org

log z Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.wklej.eu/index.php?id=78dbb6b704

Wszystko inne co poradziłeś zrobione.
Fakt komputerek ma swoje lata, czas postarać się o coś lepszego.
I przeskakuję na coś lżejszego np na Avast.

Dzięki za pomoc :smile:
Krzepek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 24 Paź 2011, 20:47

Re: Prośba o sprawdzenie loga, po instalacji Kaspersky

Postprzez mateo8898 » 27 Paź 2011, 22:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


A wybrałeś wersję testową Malwarebytes?? Jeśli tak to zapewne on blokuje instalki, wyłącz w nim blokowanie stron.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]