TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 06 Gru 2011, 23:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Witam. Proszę bardzo o sprawdzenie logów. Komputer zaczął bardzo zwalniać, nawet przy otwieraniu folderów trzeba czekać 10-15s. zanim otworzy. Dziękuję z góry.
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=1d3c64c3b0
Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=608e977a17
HiJackThis - http://www.wklej.eu/index.php?id=1940435516
Nie wiem, czy to przydatna informacja, ale coś blokowało mi witrynę Trend Micro i musiałem szukać HiJacka gdzie indziej.
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2011, 16:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Nie podałeś logu z Gmer -> http://forum.instalki.pl/otl-gmer-silen ... tml#p88736 uzupełnij to. Podaj także raport z TDSSKiller -> http://forum.instalki.pl/otl-gmer-silen ... ml#p120292

Pobierz ten plik -> [strona nie jest już dostępna] i wrzuć do fodleru C:\WINDOWS\system32 Następnie:
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
Kod: Zaznacz wszystko
:Processes
killallprocesses

:OTL
MOD - [2011-12-06 21:31:01 | 001,246,305 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\system32\BCB8EF\0E33F9.EXE
MOD - [2011-12-06 21:30:57 | 001,101,824 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\krnln.fnr
MOD - [2011-12-06 21:30:57 | 000,339,968 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\eAPI.fne
MOD - [2011-12-06 21:30:57 | 000,217,088 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\HtmlView.fne
MOD - [2011-12-06 21:30:57 | 000,126,976 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\dp1.fne
FF - prefs.js..browser.search.defaultthis.engineName: "Free Lunch Design TB Customized Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2670199&SearchSource=3&q={searchTerms}"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Free Lunch Design TB Customized Web Search"
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://search.conduit.com/?ctid=CT2670199&SearchSource=13"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2786678&q="
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/pdf: C:\Program Files\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=:  File not found
[2011-09-26 16:32:26 | 000,000,943 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\xod2hut7.default\searchplugins\conduit.xml
[2011-08-08 21:20:24 | 000,002,055 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\xod2hut7.default\searchplugins\daemon-search.xml
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [609433] C:\WINDOWS\system32\5A86AF\26CD39.EXE ()
O4 - HKLM..\Run: [74C746] C:\WINDOWS\system32\BCB8EF\0E33F9.EXE ()
O4 - HKLM..\Run: [CmPCIaudio] RunDll32 CMICNFG3.cpl,CMICtrlWnd File not found
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\PC\Menu Start\Programy\Autostart\E3B1DB.lnk = C:\WINDOWS\system32\BCB8EF\0E33F9.EXE ()
[2011-12-06 21:31:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\B2DC5A
[2011-12-06 21:31:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\75EF81
[2011-12-06 21:31:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\2965A4
[2011-12-06 21:31:01 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\BCB8EF
[2011-12-06 20:49:07 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\99B320
[2011-12-06 20:49:07 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\8D0CCE
[2011-12-06 20:49:07 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\18915C
[2011-12-06 20:49:06 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\64B4FE
[2011-12-06 13:35:18 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\A2A94A
[2011-12-06 13:35:18 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\6F6ACF
[2011-12-06 13:35:18 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\029554
[2011-12-06 13:35:17 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\5A86AF
[2011-12-06 21:31:12 | 000,000,260 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\WGASetup.job
[2011-12-06 21:30:46 | 000,000,272 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-682003330-1383384898-1801674531-1002.job
[2011-12-01 15:02:09 | 000,000,280 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-682003330-1383384898-1801674531-1002.job

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"C-Media Mixer"=-
"CmPCIaudio"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"Smart File Advisor"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[empyytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 07 Gru 2011, 18:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Ostatnio edytowany przez sabaton19 07 Gru 2011, 18:41, edytowano w sumie 2 razy
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2011, 18:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Podaj jeszcze nowe logi robione opcją Skanuj
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 07 Gru 2011, 18:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Nowy OTL - http://wklej.eu/index.php?id=783bf1fae9
Nowy Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=92acd4db14
Po restarcie komputera wyskoczyły mi takie okna:
Dwa razy :
Eksplorator Windows
Ścieżka 'C:\Windows\system32\5D9C3A\9C2AF9' nie istnieje lub nie określa katalogu.
I to też dwa razy:
Eksplorator Windows
Ścieżka 'C:\Windows\system32\FB0AEA\0A94AA' nie istnieje lub nie określa katalogu.
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2011, 18:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Ładuj taki skrypt:
:OTL
PRC - [2011-12-07 17:26:47 | 001,246,305 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\system32\84B697\7259DF.EXE
MOD - [2011-12-07 17:26:47 | 001,246,305 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\system32\84B697\7259DF.EXE
MOD - [2011-12-07 17:26:42 | 000,339,968 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\eAPI.fne
MOD - [2011-12-07 17:26:42 | 000,217,088 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\HtmlView.fne
MOD - [2011-12-07 17:26:42 | 000,126,976 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\dp1.fne
MOD - [2011-12-07 17:26:38 | 001,101,824 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\PC\Ustawienia lokalne\Temp\E_N4\krnln.fnr
[2011-12-05 17:48:59 | 000,000,000 | ---D | M] (Free Lunch Design TB Community Toolbar) -- C:\Documents and Settings\PC\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\xod2hut7.default\extensions\{a5ae8924-4036-420f-b7f6-a47e4b8f692e}
O4 - HKLM..\Run: [D5F6FE] C:\WINDOWS\system32\5D9C3A\9C2AF9.EXE ()
O4 - HKLM..\Run: [EAED66] C:\WINDOWS\system32\FB0AEA\0A94AA.EXE ()
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\PC\Menu Start\Programy\Autostart\73503C.lnk = C:\WINDOWS\system32\84B697\7259DF.EXE ()
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\PC\Menu Start\Programy\Autostart\C82062.lnk = C:\WINDOWS\system32\FB0AEA\0A94AA.EXE ()
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\PC\Menu Start\Programy\Autostart\E10619.lnk = C:\WINDOWS\system32\5D9C3A\9C2AF9.EXE ()
[2011-12-07 17:27:04 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\E3F505
[2011-12-07 17:27:04 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\58F408
[2011-12-07 17:27:04 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\00013A
[2011-12-07 17:26:46 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\84B697
[2011-12-07 16:59:24 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\613EBA
[2011-12-07 16:59:24 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\5D250E
[2011-12-07 16:59:24 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\0343E1
[2011-12-07 16:59:22 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\5D9C3A
[2011-12-07 10:07:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\AEF252
[2011-12-07 10:07:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\6FAD86
[2011-12-07 10:07:02 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\38AF48
[2011-12-07 10:07:01 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\WINDOWS\System32\FB0AEA
[2011-09-06 16:52:55 | 000,000,943 | -HS- | C] () -- C:\Program Files\folder.htt
[2011-10-05 16:17:36 | 000,442,880 | ---- | C] () -- C:\Program Files\spolsv.exe

:Commands
[emptytemp]
[clearallrestorepoints]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 07 Gru 2011, 19:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Log z usuwania - http://wklej.eu/index.php?id=170fc15466
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=8ea5eecf5f
Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=aa14c2cee7
Tym razem okna z błędami po restarcie nie wyskoczyły.
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2011, 19:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Ok, więcej nic nie widać.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zainstaluj jakiegoś antywira.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 07 Gru 2011, 19:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Już to wszystko robię. Mógłbyś mi polecić jakiegoś antywirusa bo jestem w tym zielony?
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2011, 19:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 07 Gru 2011, 22:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Wszystko zrobione według Twoich instrukcji, MBAM wykrył 1 plik.
MBAM - http://wklej.eu/index.php?id=a3bae592fb
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez mateo8898 » 08 Gru 2011, 17:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Ten plik raczej nie jest szkodliwy, więc możesz go przywrócić z kwarantanny. I to tyle.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - komputer zamula

Postprzez sabaton19 » 08 Gru 2011, 22:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0


Bardzo Ci dziękuję. Jesteś WIELKI :)
sabaton19
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączenie: 06 Gru 2011, 22:43


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]