TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów.

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 28 Lip 2011, 20:26

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 28 Lip 2011, 20:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Czysto. Czy są jakieś problemy???

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.4.5

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 28 Lip 2011, 20:52

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


Chciałem sprawdzić komputer taty. Laptop chodzi trochę wolno ,ale to chyba wina sprzętu.
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 28 Lip 2011, 20:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Możesz jeszcze wyłączyć zbędne usługi -> http://www.searchengines.pl/Services-Us ... t7723.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez kominekl » 28 Lip 2011, 20:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Możesz spróbować się zastanowić nad użytecznością dla Ciebie poniższych programów startujących z systemem.

O4 - HKLM..\Run: [BatteryManager] C:\Program Files\Samsung\Samsung Battery Manager\BatteryManager.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [DMHotKey] C:\Program Files\Samsung\Easy Display Manager\DMLoader.exe (SAMSUNG Electronics)
O4 - HKLM..\Run: [EasySpeedUpManager] C:\Program Files\Samsung\EasySpeedUpManager\EasySpeedUpManager.exe (Samsung Electronics Co., Ltd.)
O4 - HKLM..\Run: [EasySpeedUpManager2] C:\Program Files\SAMSUNG\EasySpeedUpManager\EasySpeedUpManager2.exe (Samsung Electronics)
O4 - HKLM..\Run: [ETDWare] C:\Program Files\Elantech\ETDCtrl.exe (ELAN Microelectronics Corp.)
O4 - HKLM..\Run: [MSC] C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe (Microsoft Corporation)
O4 - HKLM..\Run: [SamsungWInClon] C:\Program Files\Samsung\Samsung Recovery Solution 4\WCScheduler.exe (SEC)
O4 - HKLM..\Run: [SUPBackground] C:\Program Files\Samsung\Samsung Update Plus\SUPBackGround.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-3496386067-3249824197-773142971-1005..\Run: [BatteryLifeExtender] C:\Program Files\Samsung\BatteryLifeExtender\BatteryLifeExtender.exe (Samsung Electronics. Co. Ltd.)
O4 - HKU\S-1-5-21-3496386067-3249824197-773142971-1005..\Run: [SSCKbdHk] C:\Program Files\Samsung\Samsung Support Center\SSCKbdHk.exe (SAMSUNG Electronics)
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\BTTray.lnk = C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe (Broadcom Corporation.)


Możesz też wejść w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdzić, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu.

To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 29 Lip 2011, 08:11

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


W OTL kliknij Sprzątanie - Wykonane

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner - Wykonane

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport - Wykonane ,nic nie znalazł ,więc nie daje loga.

Autostart i usługi - Wykonane

Podstawowy kanał IDE:
Urządzenie główne - Ultra DMA tryb 5
Urządzenie podrzędne - nie dotyczy

Pomocniczy kanał IDE:
Urządzenie główne - nie dotyczy
Urządzenie pomocnicze - nie dotyczy

Mam coś jeszcze zrobić?
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 29 Lip 2011, 10:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Jeśli wszystko ok to tyle.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez Untouched » 29 Lip 2011, 12:24

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


Okej, gigantycze dziękuje.
Awatar użytkownika
Untouched
Postujący
Postujący
 
Posty: 137
Dołączenie: 04 Lip 2011, 13:07
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Pochwały: 1


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron