TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Heheszek » 30 Sie 2015, 12:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/44.0.2403.157 Safari/537.36


Heheszek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2015, 11:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 30 Sie 2015, 12:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0


Użyj AdwCleaner -> frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.

Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Heheszek » 31 Sie 2015, 08:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/44.0.2403.157 Safari/537.36


Heheszek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2015, 11:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 01 Wrz 2015, 15:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0


W takim razie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Heheszek » 03 Wrz 2015, 19:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/44.0.2403.157 Safari/537.36


Heheszek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2015, 11:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 03 Wrz 2015, 23:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0


Odinstaluj McAfee Security Scan Plus, Akamai NetSession Interface. Następnie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office 2007\Office12\GrooveMonitor.exe [30040 2009-02-26] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-06-08] (Oracle Corporation)
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaPlayerV1\MediaPlayerV1alpha2306\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha1071\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha3780\ff [nie znaleziono]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cekcjpgehmohobmdiikfnopibipmgnml] - C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ <nie znaleziono>
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [kidmhllhjmmmnpbiaihafgchacpmokof] - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\133.crx <nie znaleziono>
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
2015-08-31 08:39 - 2015-08-31 08:53 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Heheszek » 06 Wrz 2015, 11:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/45.0.2454.85 Safari/537.36


Heheszek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2015, 11:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 07 Wrz 2015, 11:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0


Wklej do notatnika:
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaPlayerV1\MediaPlayerV1alpha2306\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha1071\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha3780\ff [nie znaleziono]
Task: {C948C75D-AA3A-4544-B264-2614F018CB1D} - System32\Tasks\{0A8E0822-07E5-44EA-A52A-1802E81AA2EC} => pcalua.exe -a c:\users\domownicy\appdata\local\lollipop\lollipop.bat
c:\users\domownicy\appdata\local\lollipop
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Heheszek » 07 Wrz 2015, 20:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/45.0.2454.85 Safari/537.36


fixlog.txt:
http://wklej.eu/index.php?id=c4a683b75e
Przeczyszczone CCleaner oraz zainstalowane.

Mam jeszcze taki problem z komputerem, że jak go włączam to zaczyna chodzić, 3 sekundy i jest wyłączony, więc znów muszę włączać. Tak jakby przy zamykaniu systemu przechodził w stan uśpienia, a jak kliknę włącznik to się dopiero całkiem wyłącza. Nie wiem czy to będzie problem systemu, czy raczej sprzętu.
Zamieścić nowe FRST?
Heheszek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2015, 11:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 10 Wrz 2015, 12:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101 Firefox/40.0


Nie potrzeba nowych logów.

Co do problemu z włączaniem, może to być wina zasilacza.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]