Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Prośba o sprawdzenie logów

30 Sie 2015, 12:06

FRST
http://wklej.eu/index.php?id=3923731b34
http://wklej.eu/index.php?id=0f56ea7262
http://wklej.eu/index.php?id=03fbaf9d25
GMER
http://wklej.eu/index.php?id=80b5c967e3

Dziękuję :D

Re: Prośba o sprawdzenie logów

30 Sie 2015, 12:14

Użyj AdwCleaner -> frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.

Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

31 Sie 2015, 08:57

http://zapodaj.net/32f99b3ea67da.png.html

Wyskakuje taki błąd

Re: Prośba o sprawdzenie logów

01 Wrz 2015, 15:01

W takim razie podaj nowe logi z FRST.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

03 Wrz 2015, 19:26

FRST: http://wklej.eu/index.php?id=aaca9d38a8
http://wklej.eu/index.php?id=a9dec02960
http://wklej.eu/index.php?id=75dc778c7e

Re: Prośba o sprawdzenie logów

03 Wrz 2015, 23:35

Odinstaluj McAfee Security Scan Plus, Akamai NetSession Interface. Następnie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office 2007\Office12\GrooveMonitor.exe [30040 2009-02-26] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-06-08] (Oracle Corporation)
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaPlayerV1\MediaPlayerV1alpha2306\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha1071\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha3780\ff [nie znaleziono]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cekcjpgehmohobmdiikfnopibipmgnml] - C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ <nie znaleziono>
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [kidmhllhjmmmnpbiaihafgchacpmokof] - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\133.crx <nie znaleziono>
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
2015-08-31 08:39 - 2015-08-31 08:53 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

06 Wrz 2015, 11:32

fixlog.txt: http://wklej.eu/index.php?id=4287b87f6b
Nowe FRST:
http://wklej.eu/index.php?id=d982978092

http://wklej.eu/index.php?id=24c08799b5

http://wklej.eu/index.php?id=e89cd32530

Re: Prośba o sprawdzenie logów

07 Wrz 2015, 11:57

Wklej do notatnika:
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaPlayerV1\MediaPlayerV1alpha2306\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha1071\ff [nie znaleziono]
FF Extension: Brak nazwy - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha3780\ff [nie znaleziono]
Task: {C948C75D-AA3A-4544-B264-2614F018CB1D} - System32\Tasks\{0A8E0822-07E5-44EA-A52A-1802E81AA2EC} => pcalua.exe -a c:\users\domownicy\appdata\local\lollipop\lollipop.bat
c:\users\domownicy\appdata\local\lollipop
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html

Re: Prośba o sprawdzenie logów

07 Wrz 2015, 20:14

fixlog.txt:
http://wklej.eu/index.php?id=c4a683b75e
Przeczyszczone CCleaner oraz zainstalowane.

Mam jeszcze taki problem z komputerem, że jak go włączam to zaczyna chodzić, 3 sekundy i jest wyłączony, więc znów muszę włączać. Tak jakby przy zamykaniu systemu przechodził w stan uśpienia, a jak kliknę włącznik to się dopiero całkiem wyłącza. Nie wiem czy to będzie problem systemu, czy raczej sprzętu.
Zamieścić nowe FRST?

Re: Prośba o sprawdzenie logów

10 Wrz 2015, 12:34

Nie potrzeba nowych logów.

Co do problemu z włączaniem, może to być wina zasilacza.
Wyślij odpowiedź