TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez hubi12354 » 18 Lut 2021, 15:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/88.0.4324.150 Safari/537.36


Witam, proszę o sprawdzenie logów. Po włączeniu laptopa automatycznie uruchamia się Google Chrome za każdym razem z inną, dziwną stroną. Z góry dziękuję.

FRST https://pastebin.pl/view/0b3ce6f9
Addition https://pastebin.pl/view/bd095450
Shortcut https://pastebin.pl/view/d19ece88
hubi12354
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 18 Lut 2021, 15:07

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 19 Lut 2021, 00:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/88.0.4324.182 Safari/537.36


Nie idzie wyświetlić logów. Albo jakiś błąd strony, albo nie zamieściłeś prawidłowo, lub zostały usunięte. Wgraj je jeszcze raz i podaj do nich linki. Może wklej je na:
https://justpaste.it/
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 444
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez hubi12354 » 19 Lut 2021, 13:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/88.0.4324.182 Safari/537.36


hubi12354
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 18 Lut 2021, 15:07

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 19 Lut 2021, 13:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/88.0.4324.152 Mobile Safari/537.36


Ok, teraz poczekaj na mnie jak znajdę czas to je sprawdzę. Cyna że koledzy mnie na tym forum będą szybsi.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 444
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez hubi12354 » 20 Lut 2021, 15:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0


odinstalowanie Chrome nic nie dało. zainstalowałem Mozille i jest dokładnie ten sam problem
hubi12354
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 18 Lut 2021, 15:07

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 20 Lut 2021, 16:55

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.141 Safari/537.36


Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

Kod: Zaznacz wszystko
HKU\S-1-5-21-114268704-1918710269-250376416-1001\...\Run: [burcz] => explorer.exe hxxp://exinariuminix.info <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-114268704-1918710269-250376416-1001\...\MountPoints2: F - "F:\setup.exe"
HKU\S-1-5-21-114268704-1918710269-250376416-1001\...\MountPoints2: {47d8dce8-395f-11eb-8674-dcfe074bd22d} - "C:\Windows\system32\RunDLL32.EXE" Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL F:\autorun.exe /auto
Task: {BB9A5925-978E-4C64-8CB8-3BDFD70B59E8} - System32\Tasks\burcz => cmd.exe /c REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run /f /v burcz /t REG_SZ /d "explorer.exe http://exinariuminix.info" <==== UWAGA
S4 nvvad_WaveExtensible; \SystemRoot\system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S4 nvvhci; \SystemRoot\System32\drivers\nvvhci.sys [X]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-114268704-1918710269-250376416-1001_Classes\CLSID\{233525e0-5434-46ef-b464-fd7e45e2e145}\localserver32 -> "C:\Program Files (x86)\Intel\Driver and Support Assistant\DSATray.exe" -ToastActivated => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{F85E41A3-98AF-41FB-8DD7-C1280A8C9E29}D:\programy\fifa 20\fifa20.exe] => (Allow) D:\programy\fifa 20\fifa20.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{44DB664E-C356-480F-81BB-DAFF2ED6B779}D:\programy\fifa 20\fifa20.exe] => (Allow) D:\programy\fifa 20\fifa20.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{75DDBF28-B218-42F9-ACA8-2C515F3D57C8}C:\users\burcz\appdata\local\temp\7zs5155\enterprisedu.exe] => (Allow) C:\users\burcz\appdata\local\temp\7zs5155\enterprisedu.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{04941B44-B8F1-444A-8BE2-EA6335488257}C:\users\burcz\appdata\local\temp\7zs5155\enterprisedu.exe] => (Allow) C:\users\burcz\appdata\local\temp\7zs5155\enterprisedu.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{353236E6-E446-4AD3-98FA-BDA3E6BF9E11}] => (Allow) C:\Users\burcz\AppData\Local\Temp\7zS27C6\HP.EasyStart.exe => Brak pliku
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "AdwCleaner". Przeskanuj nim system i usuń, co znajdzie, pokaż raport z czyszczenia tym programem.
https://forum.instalki.pl/adwcleaner-instrukcja-uzywania-programu-t35101.html
Po czyszczeniu oceń działa nie systemu.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 444
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez hubi12354 » 21 Lut 2021, 21:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:85.0) Gecko/20100101 Firefox/85.0


Adwcleaner https://justpaste.it/2fqlx
Fixlog https://justpaste.it/8qlsa

Dzięki, pomogło. Po restarcie systemu przeglądarka już nie startuje automatycznie :)
hubi12354
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 18 Lut 2021, 15:07

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 21 Lut 2021, 21:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/88.0.4324.152 Mobile Safari/537.36


W FRST wszystko zrobione,możesz go usunąć i jego kwarantannę z :
C://FRST
AdwCleaner już nic nie znalazł, go też usuń, oo uruchomieniu opcja Odinstaluj. To wszystko. Nie ma za co. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 444
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 17


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]