TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów - Windows 7 zamula

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów - Windows 7 zamula

Postprzez kargul » 22 Sty 2015, 20:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Witam.

Problem jest kontynuacją problemu który opisywałem wcześniej odnośnie często wyświetlającego się komunikatu "brak odpowiedzi" w Windows 7. Wcześniejsze porady pomogły ale niestety tylko na kilka dni. Problem wrócił z trochę innymi objawami - komputer po starcie pracuje normalnie przez ok.30 minut, później pojawia się "brak odpowiedzi" i praktycznie już nic się nie da zrobić pomaga tylko twardy reset. Poniżej logi proszę o sprawdzenie.

GMER : http://wklej.eu/index.php?id=2731f437cb
FRST : http://wklej.eu/index.php?id=561ab5582d
Addition : http://wklej.eu/index.php?id=8b38e79424
Shortcut : http://wklej.eu/index.php?id=1e21a04707
kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prośba o sprawdzenie logów - Windows 7 zamula

Postprzez mateo8898 » 22 Sty 2015, 22:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Dorzuć screenshot z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... e_Pro.html z zakładki Health

Odinstaluj Bing Bar, MyFreeCodec. Poza tym logi czyste.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów - Windows 7 zamula

Postprzez kargul » 22 Sty 2015, 22:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Dzięki za szybką odpowiedź. Odinstalowałem MyFreeCodec bez problemu. BingBar odinstalowywałem już trzy razy - w jakiś tajemniczy sposób instaluje się ponownie bez mojej wiedzy. Czy jest jakiś sposób żeby zablokować instalowanie się w systemie BingBar ? Natomiast co do HD Tune minął okres bezpłatnego testowania. Czy są programy podobne którymi można zrobić skan dysku ?
kargul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 14 Sty 2015, 21:33
Sprzęt: SONY VAIO PCG-71614M

Re: Prośba o sprawdzenie logów - Windows 7 zamula

Postprzez mateo8898 » 23 Sty 2015, 16:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]