Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Re: Proszę o analizę raportu z Kaspersky i dalsze wskazówki

12 Mar 2009, 23:19

Aby się dowiedzieć czego dotyczył Blue Screen (BSOD) zastosuj
Debugger Windows

Re: Proszę o analizę raportu z Kaspersky i dalsze wskazówki

13 Mar 2009, 18:09

Pobrałem Debugging Tools for Windows i jest tam wariant otwierający Global Flags ale nie mam pojęcia które funkcje zaznaczać. Prosiłbym o pomoc.

Re: Proszę o analizę raportu z Kaspersky i dalsze wskazówki

14 Mar 2009, 00:59

Sorx, nie skojarzyłem że podałeś mi linka do instrukcji obsługi tego narzędzia. Udało mi się uruchomić i stosując się do zaleceń ustalić że problemowy plik jest plikiem systemowym i jest to:
ntoskrnl.exe
Z tego co w tej instrukcji podają to jest to błąd sprzętowy. Co mam dalej robić?
Wyślij odpowiedź