Nie wiem, czy logi pomogą w rozwiązaniu problemu z aplikacją. Tutaj radziłbym raczej przeinstalować aplikację. Nie mniej system mocno zaśmiecony.
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:
https://pastebin.pl/view/061e62c6Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "AdwCleaner". Przeskanuj nim system i usuń, co znajdzie, pokaż raport z czyszczenia tym programem.
adwcleaner-instrukcja-uzywania-programu-t35101.htmlSystem raportuje także poważne problemy ze sterownikami. Pobierz darmowy program "SanilDriver" i zaktualizuj i wgraj dzięki niemu wszystkie potrzebne sterowniki.
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/aktualizacja-sterownikow-za-pomoca-aplikacji-snaildriver