TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez sirsinclair » 06 Lip 2009, 20:55

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


Witam,

Proszę o sprawdzenie:

Kod: Zaznacz wszystko
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:49:02, on 2009-07-06
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Common Files\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WebServer\bin\httpd.exe
C:\Program Files\ERA\GlobeTrotter Connect\GtDetectSc.exe
C:\WINDOWS\system32\HASPSrv.exe
C:\Program Files\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 52\StarWind\StarWindServiceAE.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\tlntsvr.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WebServer\bin\httpd.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Program Files\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PCSuite.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\rapimgr.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Program Files\ERA\GlobeTrotter Connect\GlobeTrotter Connect.exe
C:\WebServer\bin\ApacheMonitor.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclMSBTSrv.exe
C:\Program Files\Citrix\ICA Client\pnagent.exe
C:\Program Files\GNU\GnuPG\WinPT.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclIrSrv.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Program Files\Common Files\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jucheck.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Documents and Settings\xxxxxxx\Pulpit\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.orbitdownloader.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter] "C:\Program Files\IBM fingerprint software\ctlcntr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\Program Files\IBM\Updater\\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [BMMMONWND] rundll32.exe C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatInfEx.dll,BMMAutonomicMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Program Files\IBM\Messages By IBM\\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu] "C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [AlcoholAutomount] "C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 52\axcmd.exe" /automount
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Program Files\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: WinPT.lnk = C:\Program Files\GNU\GnuPG\WinPT.exe
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: GlobeTrotter Connect.lnk = C:\Program Files\ERA\GlobeTrotter Connect\GlobeTrotter Connect.exe
O4 - Global Startup: Monitor Apache Servers.lnk = C:\WebServer\bin\ApacheMonitor.exe
O4 - Global Startup: Program Neighborhood Agent.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Utwórz Ulubione dla urządzenia przenośnego... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Badanie - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {56762DEC-6B0D-4AB4-A8AD-989993B5D08B} (OnlineScanner Control) - http://www.eset.eu/buxus/docs/OnlineScanner.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Apache2.2 - Apache Software Foundation - C:\WebServer\bin\httpd.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: GtDetectSc - Option - C:\Program Files\ERA\GlobeTrotter Connect\GtDetectSc.exe
O23 - Service: HASPSrv - COMARCH S.A. - C:\WINDOWS\system32\HASPSrv.exe
O23 - Service: IBM Rapid Restore Ultra Service - Unknown owner - C:\Program Files\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - (no file)
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - CACE Technologies, Inc. - C:\Program Files\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 52\StarWind\StarWindServiceAE.exe
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Program Files\Common Files\Virtual Token\vtserver.exe
O24 - Desktop Component 0: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/ADAMBA~1.IBM/USTAWI~1/Temp/msohtml1/01/clip_image002.jpg
O24 - Desktop Component 1: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/ADAMBA~1.IBM/USTAWI~1/Temp/msohtml1/01/clip_image002.gif

--
End of file - 11178 bytes
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez AJAN » 06 Lip 2009, 21:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked
Kod: Zaznacz wszystko
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe"O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM..Run: [UC_Start] C:Program FilesIBMUpdater\ucstartup.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu] "C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [AlcoholAutomount] "C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 52\axcmd.exe" /automount
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Program Files\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Program Neighborhood Agent.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

Pobierz ComboFix i przeskanuj system
Na czas pobierania i skanowania proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
Loga wklejasz na WKLEJ.EU lub WKLEJ.ORG a w poście daj linka
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez sirsinclair » 06 Lip 2009, 23:03

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


Dziękuje ...

Log po przeskanowaniu ComboFix: http://www.wklej.eu/index.php?id=b2d28f06d9
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez AJAN » 06 Lip 2009, 23:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


przeskanuj komputer Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport (po zakończeniu skanowania Plik -> Zapisz listę raportu)

pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez sirsinclair » 07 Lip 2009, 19:52

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


MalwareByte's niw wykrył błędów - widać dużą poprawę działania systemu.

Dzięki za pomoc!
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez Michael Parker » 07 Lip 2009, 19:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)


Podaj log z OTL :arrow: https://www.instalki.pl/programy/downlo ... e/OTL.html
Lub nowy log z Combofixa.

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez sirsinclair » 07 Lip 2009, 22:07

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


log z ComboFix:
Kod: Zaznacz wszystko
http://wklej.org/id/117682/


pozostał problem długiego zamykania systemu
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez AJAN » 07 Lip 2009, 22:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


poczytaj TU [strona nie jest już dostępna]


Autor postu otrzymał pochwałę
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez Michael Parker » 07 Lip 2009, 22:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)


c:\windows\system32\winzvprt5.sys

Przeskanuj ten plik tym lub tym skanerem

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
File::
c:\documents and settings\All Users\Dane aplikacji\637E76B10D.sys

Driver::
GtVUsb
WMSSrv

Registry::
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys]

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\group policy\state\S-1-5-21-769899598-577442522-2178657230-1008\Scripts\Logon\0\0]
"Script"=StanyPaletowe.bat

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\group policy\state\S-1-5-21-769899598-577442522-2178657230-1008\Scripts\Logon\0\1]
"Script"=StanyPaletoweTest.bat

Zastanawiają mnie te wpisy. Kombinowałeś coś z nimi?
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez AJAN » 07 Lip 2009, 22:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Kod: Zaznacz wszystko
hxxp://cybertrash.pl/Tata/Wiedza/Ukrytepliki/Pokazywanie%20ukrytych.html

hxxp://cybertrash.pl/Tata/Wiedza/Usuwanie%20kluczy/USUWANIE%20KLUCZY%20Z%20REJESTRU.html
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez sirsinclair » 07 Lip 2009, 22:30

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


Zaraz sparwadze ..

Tak te wpisy to skrypty logujące które mapują dyski sieciowe ....
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez Michael Parker » 07 Lip 2009, 22:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)


Wykonaj usuwanie Combofixem i daj z niego log.
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez sirsinclair » 07 Lip 2009, 23:04

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


Log z Combofixa po usunięciu:
Kod: Zaznacz wszystko
http://wklej.org/id/117732/
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthi

Postprzez Michael Parker » 07 Lip 2009, 23:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)


c:\program files\URLSnooper2

Znasz ten program?


Michael Parker napisał(a):
c:\windows\system32\winzvprt5.sys

Przeskanuj ten plik tym lub tym skanerem



Wklej do notatnika:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys]


Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako .
Zmień rozszerzenie z "Dokument tekstowy" na "Wszystkie pliki"
Zapisz plik pod nazwą Fix.reg.
Uruchom ten plik, wprowadź zmianę do rejestru, uruchom ponownie komputer


Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: https://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!


Autor postu otrzymał pochwałę
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: proszę o pomoc częste zawieszanie systemu- log hijackthis

Postprzez sirsinclair » 09 Lip 2009, 22:55

PostUA: Opera/9.20 (Windows NT 5.1; U; pl)


sknery on-line nie wykryły wirusa w tym pliku
c:\windows\system32\winzvprt5.sys

wyniki : 0/16 i 0/24

Po Twojch radach przeskanowałem system Dr.WEB pełne sknowanie nie wykrył błdów...system już zamyka się poprawnie ..

dziękuje za pomoc
sirsinclair
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Lip 2009, 19:49


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]