TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Lerso » 10 Cze 2009, 20:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Witam!
Pierwszy raz mam do czynienia z tym programem wiec jak by ktoś mi mógł pomoc będę bardzo wdzięczny
o to link do tego co otrzymałem z programu:

http://www.wklej.eu/index.php?id=aaf5c4967a
Lerso
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 10 Cze 2009, 20:08

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez AJAN » 10 Cze 2009, 20:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Image <-- jak na obrazku

Loga wklejasz na WKLEJ EU lub WKLEJ a w poście daj linka
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Lerso » 10 Cze 2009, 20:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Lerso
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 10 Cze 2009, 20:08

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez AJAN » 10 Cze 2009, 20:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


przepraszam za mój poprzedni post. Miało być co innego a dokładnie:
przeskanuj komputer Dr.Web Cure It! gdy będą wirusy pokaż raport

pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Lerso » 10 Cze 2009, 22:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Dr. Web Cure It znalazł tylko ComboFix jako wirus i nic więcej.

A tutaj log z MalwareByte's
http://www.wklej.eu/index.php?id=99e1f5e001
Lerso
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 10 Cze 2009, 20:08

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Michael Parker » 11 Cze 2009, 15:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


Daj nowy log z Combofixa.
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Lerso » 11 Cze 2009, 19:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Lerso
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 10 Cze 2009, 20:08

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez AJAN » 11 Cze 2009, 20:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA[/quote]

przeskanuj komputer Kaspersky Virusscaner lub Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie loga ComboFix

Postprzez Lerso » 11 Cze 2009, 21:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Czynności te wykonałem, skan antywirusem nic nie znalazł. Dałem ten log, ponieważ szukam rozwiązania mojego problemu. Problem mam z połączeniem z Internetem, przez 1,5 roku wszystko było Ok, po formatach na innych systemach działało aż miło. A jakieś 2 tyg nagle zaczęło mi rozłączać połączenie z Internetem, dzieje się to z niewiadomych powodów próbowałem zmianę modemu ale wraz jest to samo i myślałem że problem tkwi w systemie albo w czymś na kompie ale nie ma nic. Odrazu mówię że mam neostrade, przez 1,5 roku śmigała a ostatnio klapa. Czy jest jakiś problem w logach czy może ktoś wie gdzie tkwi problem???
Lerso
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 10 Cze 2009, 20:08


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron