Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

proszę o sprawdzenie loga

08 Lis 2008, 20:16

jestem kompletnie zielona w tym temacie.... log:

http://www.wklej.eu/index.php?id=9dd3533800

z góry bardzo dziekuję

Re: proszę o sprawdzenie loga

08 Lis 2008, 20:22

Podaj log z Combofix

Re: proszę o sprawdzenie loga

09 Lis 2008, 22:28

huber2t napisał(a):Podaj log z Combofix




przy skanowaniu przez Combofix komputerek sie zawiesza :/ i nic nie jestem w stanie zrobić ... podejme jeszcze próbę...
jak nie "pójdzie" to dam sobie spokój:(

Re: proszę o sprawdzenie loga

09 Lis 2008, 23:06

Uruchom combofix w trybie awaryjnym

Re: proszę o sprawdzenie loga

10 Lis 2008, 23:36

udało sie log z combofixa
http://www.wklej.eu/index.php?id=451f4698d0

Re: proszę o sprawdzenie loga

10 Lis 2008, 23:47

otwórz notatnik i wklej
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{2e1c3b2c-c2c6-11dc-881b-0016368653d7}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{326f7510-3c6d-11dd-8a02-0016368653d7}]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NeroFilterCheck"=-
"QuickTime Task"=-
"iTunesHelper"=-
"WinampAgent"=-
"AGRSMMSG"=-
"NDSTray.exe"=-
"CFSServ.exe"=-
"SkyTel"=-


Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź