TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów i pomoc w zwalczeniu infekcji

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów i pomoc w zwalczeniu infekcji

Postprzez Devorious88 » 04 Lip 2013, 19:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0


Tak jak w temacie, proszę o sprawdzenie logów i ewentualnej pomocy w zwalczeniu infekcji.
Logi z OTL:
Otl.txt - http://wklej.eu/index.php?id=d1b8a684b4
Extras.txt - http://wklej.eu/index.php?id=812664e865

Logi z GMER:
GMER - http://wklej.eu/index.php?id=7a8b0dbdf8

Dziękuje za pomoc.
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 04 Lip 2013, 22:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
[2013-06-25 22:42:12 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Mateusz\Dane aplikacji\WebCake
[2013-06-25 22:42:09 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\WebCake
O4 - HKU\S-1-5-21-1202660629-1637723038-725345543-1003..\Run: [WebCake Desktop] C:\Documents and Settings\Mateusz\Dane aplikacji\WebCake\WebCakeDesktop.exe (WebCake LLC)
O4 - HKLM..\Run: [HDD Regenerator] "D:\hdd regenerator\Shell.exe" /1 File not found
O2 - BHO: (WebCake) - {2A5A2A90-3B30-4E6E-A955-2F232C6EF517} - C:\Program Files\WebCake\WebCakeIEClient.dll (WebCake LLC)
[2013-06-25 22:42:16 | 000,000,000 | ---D | M] (WebCake) -- C:\Documents and Settings\Mateusz\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ky2iyf0i.default\extensions\[email protected]
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: plugin%40getwebcake.com:1.00.01
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\P17.sys -- (P17)
SRV - File not found [Auto | Running] -- C:\Program Files\WebCake\WebCakeDesktop.Updater.exe C:\Documents and Settings\Mateusz\Dane aplikacji\WebCake\WebCakeDesktop.exe -- (WebCake Desktop Updater)

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 05 Lip 2013, 00:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0


Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów i pomoc w zwalczeniu infekcji

Postprzez mateo8898 » 05 Lip 2013, 20:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0


W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)

Zainstaluj antywira.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron