TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 13 Cze 2013, 12:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Tak jak w temacie, proszę o sprawdzenie logów i ewentualnej pomocy w zwalczeniu infekcji.
Logi z OTL:
Extras.txt - http://wklej.eu/index.php?id=d87d9dfd31
Otl.txt - http://wklej.eu/index.php?id=e07292edba
Logi z GMER:
http://wklej.eu/index.php?id=ca42061259

Dziękuje za pomoc.
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 13 Cze 2013, 15:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Czysto, kosmetyka.

Odinstaluj Ask Toolbar, Bonjour Ask Toolbar Updater

Następnie wklej w OTL:
:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Ask.com"
CHR - Extension: Ask Toolbar = C:\Documents and Settings\Mateusz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aaaaojmikegpiepcfdkkjaplodkpfmlo\7.15.23.42079_0\
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
[2013-06-13 00:27:00 | 000,000,236 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 13 Cze 2013, 15:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 13 Cze 2013, 15:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Wklej w OTL:
:OTL
[2013-06-07 12:01:55 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Ask

Klikasz Wykonaj skrypt, później Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Zainstaluj antywira.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 13 Cze 2013, 18:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Mam nadal mały problem, wczoraj jak robiłem log z GMER wyskoczył mi blue screen i od tego momentu komp zaczął o wiele wolniej chodzić. Przy włączaniu pasek ładowania systemu przewija się koło minuty, może i dłużej, również sama praca na komputerze jest o wiele wolniejsza.
Nie wiem co jest powodem, byłem już dziś nawet gotów przeinstalować windowsa, ale przy próbie otworzenia napędu cd nic nie zaskakuje, dioda się świeci a tacka się nie wysuwa. Dawno żadnych płytek nie wkładałem do napędu więc nie wiem też czy już od dłuższego czasu nie działa czy od wczorajszego incydentu cały komp zaczął zamulać.
Jakieś porady?
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 13 Cze 2013, 19:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Wrzuć screenshot z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _Tune.html z zakładki Health
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 13 Cze 2013, 20:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 15 Cze 2013, 12:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Wygląda na to, że jest uszkodzony sektor. Dorzuć jeszcze z zakładki Error Scan (tylko nie zaznaczaj opcji Quick Scan)
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 15 Cze 2013, 13:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


http://img22.otofotki.pl/wp443_hd-tune.JPG.html
To screen po 20~~minutach skanowania.
Nie wiem czy jest sens robić to dalej, scanning speed ok. 3mb/s więc będzie to trwało chyba 20 godzin, a przy takim stanie nie wiem czy komp wytrzymie:P
Na razie skanuje, czekam na odpowiedź co dalej.
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Pangia » 15 Cze 2013, 14:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Rób dalej. Na razie jest jeden uszkodzony sektor, co byłoby łatwe do naprawienia, ale jeśli jest więcej, to może się okazać, że być może dysk już będzie tylko do wymiany.
Pangia
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 781
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 11:16
Pochwały: 10

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 15 Cze 2013, 14:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


W takim razie wrzucę wynik końcowy dopiero jutro, o ile wytrzyma komputer:D
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 15 Cze 2013, 14:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Prawdopodobnie to będzie ten jeden, który był widoczny w odczycie SMART.

Spróbuj go naprawić HDD Regeneratorem -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... rator.html (wypalasz na płytkę lub robisz bootowalny pendrive i skanujesz)
Przed próbą naprawy wykonaj kopię ważnych danych na osobnym nośniku.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 15 Cze 2013, 20:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Zrobiłem wszystko jak napisałeś, nie podziałało.
1 sektor był błędny (przeskanowałem cały dysk programem hdd regenerator) który został naprawiony.
Po ponownym uruchomieniu komputera nic się nie zmieniło - zaczął mulić jak przedtem.
Wrzucam kolejny raz screena z zakładki health.
http://img22.otofotki.pl/dp786_health.JPG.html
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 16 Cze 2013, 13:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Jak nie podziałało, skoro sektor jest naprawiony... To, że muli może być przyczyną czegoś innego. Dysk masz na złącze ATA czy SATA??
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Devorious88 » 16 Cze 2013, 16:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0


Sektor naprawiony, ale nie chodziło mi o to, tylko, że nadal muli kompa.
Mam złącze SATA.
Devorious88
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 93
Dołączenie: 04 Lip 2011, 19:49

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron