TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez trollik » 22 Kwi 2018, 14:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0


Cześć
Mój laptop sam się wyłącza, a właściwie restartuje. Trudno powiedzieć w jakich momentach. Na początku myślałam, że chodzi o aktualizację i po aktualizacji jest restart, ale mam w ustawieniach zaznaczone, by mnie najpierw pytał czy zrestartować. Po prostu w losowych momentach się wyłącza i po tym sam włącza. Przy nowym starcie trzeba długo czekać zanim w ogóle pojawi się pulpit i wlan jest wyłączony. Oprócz tego komputer bardzo wolno chodzi. Nic nie jest na nim zainstalowane. Używam go jedynie do przeglądania internetu. Proszę o sprawdzenie logów.

FRST http://www.wklej.eu/index.php?id=907df29196

Addition http://www.wklej.eu/index.php?id=c0d235bf0f

Niestety, kiedy włączam skanowanie programem GMER, komputer się wyłącza i pokazuje się takie coś:

Image

Po niemiecku jest napisane mniej więcej, że wystąpił problem, komputer musi zostać zrestartowany, informacje o błędach zostają zbierane i następnie komputer zostanie zrestartowany. Ten ekran dosyć szybko znika, dlatego jakość zdjęcia taka słaba, bo nie zdążyłam zrobić lepszego. Oczywiście ponowne włączenie komputera zajmuje ok. 8 minut.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
trollik
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 59
Dołączenie: 30 Gru 2011, 10:44

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 23 Kwi 2018, 00:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/65.0.3325.181 Safari/537.36


Zastanawia mnie jeszcze jakie masz temperatury. Pobierz darmowy "HWMonitor" i pokaż screen jego okna. Pobierz także darmowy "CreystalDiskInfo" i pokaż jego screen także, tu ocenimy stan dysku twardego. Już biorę się za logi...
Odinstaluj też jednego z antywirusów.W systemie powinien być tylko jeden tego typu program, ich większa ilość wpływa nie korzystnie na system i powoduje konflikty, problemy. Pozostaw jeden, który chcesz. pozostały odinstaluj tradycyjnie, na koniec posprzątaj jeszcze odpowiednim narzędziem deinstalacyjnym resztki po nim:
McAfee >> http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/deinstalatory/McAfee_Software_Removal.html
Eset >>http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/deinstalatory/ESET_Uninstaller.html
Otwórz notatnik i wklej do niego:

Kod: Zaznacz wszystko
R2 chip1click; C:\Program Files (x86)\Chip Digital GmbH\chip1click\chip 1-click installer.exe [91136 2017-10-30] (Chip Digital GmbH) [Datei ist nicht signiert] <==== ACHTUNG
Task: {1791338C-BE28-43E6-9D4A-F1C3E4687E80} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\User\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [2018-01-12] (SweetLabs, Inc) <==== ACHTUNG
Task: {E4D56C35-234A-4B28-940E-6476AC667237} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Keine Datei <==== ACHTUNG
EmptyTemp:


Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum. Następnie pobierz aplikację "AdwCleaner",przeskanuj nią system i pokaż raport ze skanowania:
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/adwcleaner-instrukcja-uzywania-programu

Jest też problem ze sterownikiem do karty graficznej,ale proponuje uaktualnić ten i inne znalezione przez darmowa aplikacje "SnailDriver", zaktualizuje Ci ona sterowniki, tutaj masz ja opisana:
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/aktualizacja-sterownikow-za-pomoca-aplikacji-snaildriver
Ostatnio edytowany przez Illidan, 25 Kwi 2018, 00:26, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1199
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 23 Kwi 2018, 00:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/65.0.3325.181 Safari/537.36


I jeszcze jedno,co do BSOD to spakuj katalog "Minidump" jakimś pakerem jak np/ "WinRar" i udostępnij do wglądu. Wgraj go gdzieś na jakiś host, czy dysk w chmurze i podaj tu linka do pobrania paczki w celu sprawdzenia. Folder "Minidump" znajdziesz w katalogu na dysku"C":
C:\\Windows\Minidump
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1199
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez trollik » 24 Kwi 2018, 17:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:59.0) Gecko/20100101 Firefox/59.0


Dziękuję za odpowiedź i tak dokładne wytłumaczenie.

Odinstalowałam jednego antywirusa, zainstalowałam aplikację, która mi zaktualizowała sterowniki. Katalog "Minidump" jest pusty.
Wrzucam wszystko po kolei:

HWMonitor Image

CrystalDiskInfo Image

Fixlog http://www.wklej.eu/index.php?id=cd4033f434

ADWcleaner 1 http://www.wklej.eu/index.php?id=fd3df25e9b
ADWcleaner 2 http://www.wklej.eu/index.php?id=a0820da794
Awatar użytkownika
trollik
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 59
Dołączenie: 30 Gru 2011, 10:44

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 25 Kwi 2018, 00:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/65.0.3325.181 Safari/537.36


Temperatury podczas normalnej pracy komputera masz dobre. Dysk twardy jest także w porządku. Co do FRST to zostało wykonane część zadań o ile ogarniam niemiecki. Dobrze by było gdybyś przeprowadził czyszczenie w FRST na koncie z administratora lub uruchomił ten program jako administrator. Z tego co widze działasz na koncie "użytkownika" tylko.A to nie wystarczy.
Malwaresbytes OK, pousuwał śmieci, usunął klucze śledzenia przez złośliwy soft (Tracing keys), zresetował Winsock (ustawienia sieciowe) mogące być wykorzystywane przez złośliwy soft.
AdwCleaner także sporo pousuwał.
Oceń działanie po czyszczeniu systemu. Szkoda ze nie masz nic w "Minidump". Aby były widoczne błędy ,by móc spisać kod lub zrobić dobre zdjęcie, wyłącz aromatyczny restart po BSOD systemu. A zrobisz to tak:

Image

Niestety, twoje zdjęcie jest kompletnie nieczytelne, ważny jest tam wyświetlany kod błędu. jeśli się powtórzy ten BSOD to zrób proszę po wyłączeniu restartu dobre zdjęcie jego.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1199
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron