TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów, usunięciu ewentualnych błędów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów, usunięciu ewentualnych błędów

Postprzez jas_ss » 11 Sty 2011, 19:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


Witam. Potrzebuję pomocy przy sprawdeniu loga i usunięciu ewentualnych błędów. Z góry dziekuję. Pozdrawiam.
Oto mój log: http://www.wklej.eu/index.php?id=add0ecbfe5
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 11 Sty 2011, 19:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


ComboFix nie jest programem do tworzenia logów, tylko silnie ingerującym w system narzędziem, z którego korzysta się tylko w przypadku ciężkich infekcji. To tak na przyszłość.

Z podłączonymi pamięciami przenośnymi użyj UsbFix z opcji Listing i podaj utworzony log.

Dorzuć także logi z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 11 Sty 2011, 21:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


Dziękuje za zainteresowanie moim postem. Z tego co tu widzę, to w większości postów są logi z Combofixa, ale ok, nie ja tu jestem ekspertem.
Oto log z UsbFixa: http://www.wklej.eu/index.php?id=a20cd483af
Dodam że nie podłączałem wszystkich pamięci przenośnych, których zazwyczaj używam.
Logi z Otl jeszcze się produkują.
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 11 Sty 2011, 21:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 11 Sty 2011, 22:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Z tego co tu widzę, to w większości postów są logi z Combofixa, ale ok, nie ja tu jestem ekspertem.

W większości, ale właśnie większość tych postów pochodzi sprzed kilkudziesięciu miesięcy, a może nawet kilku lat, kiedy to log ComboFix był podstawowy. Teraz wygląda to zupełnie inaczej.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\eeCtrl.sys -- (eeCtrl)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\UYTKOW~1\AppData\Local\Temp\Rar$EX00.587\AMDGPUClockTool\atidgllk.sys -- (atidgllk)
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Яндекс"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://yandex.ru/yandsearch?clid=123290&yasoft=barff.en&text="
O4 - HKLM..\RunOnce: [] File not found
O28 - HKLM ShellExecuteHooks: {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - Reg Error: Key error. File not found

:Files
D:\Folder.htt

:Services
gupdate

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 12 Sty 2011, 00:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 12 Sty 2011, 00:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Dobra, więcej nic tu nie widać.

W UsbFix kliknij Uninstall

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 12 Sty 2011, 14:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


Zrobiłem wszystko zgodnie z zaleceniami. Malware nic nie znalazł, miałem też problem z jego aktualizacją.
Czy normalne jest to, że procesów svchost.exe jest 13? Do tego pożerają one dużo procesora, zużycie dochodzi momentami nawet do 90%. Znowu zużycie pamięci w moim lapku jest cały czas na poziomie 30% i poniżej tego nie schodzi. Dodam że nic wtedy nie robie i żadne programy nie są włączone, jedynie te co muszą. Wystarczy że włącze Mozille i GG i lapek cały czas chodzi na wysokich obrotach. A przy grach wentylatory dosłownie wariują. Można coś z tym zrobić? Czy 'ten typ tak ma' ? Może odbiegam troche od tematu, ale nie chce zakładać specjalnie nowego.
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 12 Sty 2011, 18:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Czy normalne jest to, że procesów svchost.exe jest 13?

Tak.

Jeśli chodzi o zużycie pamięci, to jest Vista i zżera jej o wiele więcej niż np. XP, więc zużycie na poziomie 30% nie jest czymś nadzwyczajnym.

A przy grach wentylatory dosłownie wariują.

To jest laptop, więc nie ma co się dziwić.

Możesz wyłączyć jeszcze zbędne usługi -> http://www.vista.pl/porady/238_jak_przy ... owych.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 12 Sty 2011, 19:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b8) Gecko/20100101 Firefox/4.0b8


Usługi powyłączałem. Jest nieco lepiej. Ale i tak czeka mnie chyba wymiana sprzętu na lepszy. Temat uważam za zamknięty. Dziękuję za zainteresowanie oraz pomoc i pozdrawiam.
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 31 Sty 2011, 16:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b10) Gecko/20100101 Firefox/4.0b10


Wznawiam temat. Mam problem z procesem stacsv.exe, włącza się po starcie systemu i zużywa 50% procesora. Nie wiem jak temu zaradzić. Malwarebytes znalazł jakiegos trojana, usunął ale problem i tak nie ustąpił. Proszę o pomoc. Załączam loga z OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=c7c25802ba
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 31 Sty 2011, 16:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Brak drugiego logu z OTL (Extras), uzupełnij. Podaj także log z GMER i raport z tamtego skanu Malwarebytes.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 31 Sty 2011, 17:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b10) Gecko/20100101 Firefox/4.0b10


Logi:
OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=596b2f314a
Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=0b2e854701
Gmer: http://www.wklej.eu/index.php?id=b7b2365985
A raport ze skanowania Malwarem przez przypadek usunąłem wcześniej, ale z tego co pamiętam to znalazł jakiegoś trojana.
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 31 Sty 2011, 18:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Logi są czyste.

W OTL kliknij Sprzątanie

Co do problemu, wejdź w Start -> w polu wyszukiwania wpisz: cmd.exe -> po znalezieniu pliku prawoklik na niego i wybierz Uruchom jako administrator -> w oknie konsoli wpisz:
sc config STacSV start= disabled
i wciskasz ENTER -> restart kompa. Następnie sprawdź, czy problem ustąpił.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez jas_ss » 31 Sty 2011, 21:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:2.0b10) Gecko/20100101 Firefox/4.0b10


Proces się już nie włączył po restarcie, ale chyba nie tędy droga, bo ten proces jest chyba związany z przyciskiem MUTE w moim lapie. Przycisk reaguje normalnie czyli wycisza i włącza dźwięk, ale cały czas jest podświetlony na pomarańczowo, tak jakby dźwięk był wyłączony. Ikona na pasku zadań jest normalnie wyświetlana. Chodzi wyłącznie o samo podświetlenie przycisku. Może re-install sterowników pomoże?
jas_ss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 11 Sty 2011, 19:08

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]