TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logu z combo

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez huber2t » 26 Sty 2009, 12:27

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Log wygląda na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez krecik__ » 26 Sty 2009, 17:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Raport ze skanowania DR Web:
http://www.wklej.org/id/44845/
krecik__
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 23
Dołączenie: 24 Gru 2008, 15:37

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez huber2t » 26 Sty 2009, 18:15

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Dr web wykrył prawdopodobnie wirusy

Skorzystaj z Malwarebytes' Anti-Malware
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez 159847 » 26 Sty 2009, 21:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


159847
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 26 Sty 2009, 21:35

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez AJAN » 26 Sty 2009, 23:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked
O4 - HKCU\..\Run: [cdoosoft] C:\WINDOWS\system32\olhrwef.exe


Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Kod: Zaznacz wszystko
file::
c:\windows\system32\nmdfgds0.dll
c:\windows\system32\nmdfgds1.dll
c:\windows\system32\olhrwef.exe
c:\windows\system32\olhrwef.exe

Registry::
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"cdoosoft"=-

Na czas skanowania proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Image <-- jak na obrazku

Loga wklejasz na WKLEJ.EU lub WKLEJ.ORG a w poście daj linka
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez 159847 » 28 Sty 2009, 20:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


zrobiłem tak jak napisałeś
tu log :
http://www.wklejto.pl/24293
159847
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 26 Sty 2009, 21:35

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez 159847 » 30 Sty 2009, 16:55

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


i jak ? wszystko ok ?
159847
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 26 Sty 2009, 21:35

Re: Proszę o sprawdzenie logu z combo

Postprzez AJAN » 01 Lut 2009, 00:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA

przeskanuj komputer Kaspersky
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Poprzednia

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników