Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

30 Maj 2010, 08:57

Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

http://www.wklej.eu/index.php?id=7c93a22eaf

Re: Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

30 Maj 2010, 09:10

Wklej do notatnika:
Kod:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"RTHDCPL"=-
"update_vp"=-
"SunJavaUpdateSched"=-

Plik -> Zapisz jako -> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG -> uruchom utworzony plik i potwierdź

Log jest czysty, a następnym razem nie używaj ComboFixa na własną rękę, są inne nie ingerujące narzędzia.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Re: Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

30 Maj 2010, 11:03

Niestety nadal komputer się długo uruchamia - ok. 9 min.

http://www.wklej.eu/index.php?id=07302f8dc4

Re: Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

30 Maj 2010, 12:35

No action taken.

Usunąłeś to co znalazł Malwarebytes??? Jeśli nie to usuń.
No i miałeś zrobić pełne skanowanie, a nie szybkie.

Niestety nadal komputer się długo uruchamia - ok. 9 min.

Trzeba było od razu tak pisać.
Wejdź w menedżer urządzeń i sprawdź, czy są jakieś pytajniki. Jeśli są przy którymś urządzeniu to prawoklik na niego i Odinstaluj, następnie restart kompa.

Re: Proszę o sprawdzenie moich logów z ComboFixa.

30 Maj 2010, 14:47

Dzięki bardzo za pomoc - były 4 pytajniki. Odinstalowałem, zrobiłem restart i wszystko działa.
Wyślij odpowiedź