TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie pliku log

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez NataliaINF » 13 Gru 2008, 13:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


NataliaINF
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 13 Gru 2008, 13:00

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 13:13

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Pokaż log z Combofix
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez NataliaINF » 13 Gru 2008, 13:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


no właśnie w tym problem, że nie wyskakuje mi log w Combofix-ie. Zaczyna skanować wyskakuje, że jest niespodziewany jakiś plik i tyle. Nic więcej się nie dzieje :/
NataliaINF
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 13 Gru 2008, 13:00

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 13:27

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Podaj jaki wyskakuje kominukat z tym plikiem

W czasie pobierania i skanowania combofixem zamknij wszelkie programy ochronne (Antywirusa, zaporę)

Jak nie pomoże:

Spróbuj podczas pobierania zapisać nie pod nazwą ComboFix.exe tylko z kreską pomiędzy:

Combo-Fix.exe

Jeśli to również:

Uruchom combofix w trybie awaryjnym
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez NataliaINF » 13 Gru 2008, 13:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


jest tak :
Skanowanie w poszukiwaniu zainfekowanych plików...
Zwykle operacja ta nie zajmuje więcej niż 10min .
W przypadku mocno zainfekowanych .....
W tym momencie \antisg.sys bylo nieoczekiwane.
Dobra to wyłączę wszystko i spróbuje jeszcze raz
NataliaINF
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 13 Gru 2008, 13:00

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez NataliaINF » 13 Gru 2008, 14:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


no niestety nawet w trybie awaryjnym to samo ;/
NataliaINF
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 13 Gru 2008, 13:00

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 15:08

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Pobierz i uruchom Malwarebytes' Anti-Malware
Wciskamy Skanuj, wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczyna się skanowanie, usuwamy to co znajdzie.
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

Postprzez NataliaINF » 13 Gru 2008, 16:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


WIELKIE DZIĘKI :)
NataliaINF
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 13 Gru 2008, 13:00


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników