Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 13:03

http://www.wklej.eu/index.php?id=eb18fe1d57

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 13:13

Pokaż log z Combofix

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 13:20

no właśnie w tym problem, że nie wyskakuje mi log w Combofix-ie. Zaczyna skanować wyskakuje, że jest niespodziewany jakiś plik i tyle. Nic więcej się nie dzieje :/

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 13:27

Podaj jaki wyskakuje kominukat z tym plikiem

W czasie pobierania i skanowania combofixem zamknij wszelkie programy ochronne (Antywirusa, zaporę)

Jak nie pomoże:

Spróbuj podczas pobierania zapisać nie pod nazwą ComboFix.exe tylko z kreską pomiędzy:

Combo-Fix.exe

Jeśli to również:

Uruchom combofix w trybie awaryjnym

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 13:36

jest tak :
Skanowanie w poszukiwaniu zainfekowanych plików...
Zwykle operacja ta nie zajmuje więcej niż 10min .
W przypadku mocno zainfekowanych .....
W tym momencie \antisg.sys bylo nieoczekiwane.
Dobra to wyłączę wszystko i spróbuje jeszcze raz

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 14:13

no niestety nawet w trybie awaryjnym to samo ;/

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 15:08

Pobierz i uruchom Malwarebytes' Anti-Malware
Wciskamy Skanuj, wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczyna się skanowanie, usuwamy to co znajdzie.

Re: Proszę o sprawdzenie pliku log

13 Gru 2008, 16:45

WIELKIE DZIĘKI :)
Wyślij odpowiedź