TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

proszę o sprawdzenie rejestru

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez pcman » 24 Lis 2008, 16:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


witam

znów mam problem z windowsem (znów gdyż kiedyś już miałem podobny)

problem z moim komputerem polega na tym iż po wgraniu czystej wersji windowsa można się cieszyć sprawnie działającym sprzętem do pewnego momentu

pomimo instalowania najnowszych sterów, optymalizacji windowsa, regularnej defragmentacji, nastaje moment w którym zaczyna się niemiłosiernie wieszać ,

zacinać itp. we wszystkich aspektach windowsa (szczególnie widać to podczas grania)

ostatnio ten moment nastąpił gdy chciałem wgrać na swój telefon nowego windowsa :D i zainstalowałem ActiveSynca na kompa

myślałem że to jego wina ale mimo odinstalowania dalej chodził żałośnie.

daję więc listę rejestru bo nie wiem które pliki mógłbym odinstalować spokojnie by nie uszkodzić Win'a

http://id.wklej.org/s/34990
pcman
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączenie: 20 Cze 2008, 23:09

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez laszjwrz » 25 Lis 2008, 09:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


Nie zbyt wymowny jest taki screen... Wykonaj optymalizację: viewtopic.php?t=10892

Pokaż log z hijackthis i combofix - http://www.forum.instalki.pl/viewtopic.php?f=22&t=13967
Ostatnio edytowany przez laszjwrz, 25 Lis 2008, 19:07, edytowano w sumie 1 raz
laszjwrz
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Paź 2008, 21:47

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez huber2t » 25 Lis 2008, 17:16

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Podaj log z Combofix
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez pcman » 25 Lis 2008, 23:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


pcman
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączenie: 20 Cze 2008, 23:09

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez huber2t » 26 Lis 2008, 06:24

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Proszę nie podawaj mi screnów tego, wrzuć log w rozszerzeniu txt na jakiś serwer
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez pcman » 26 Lis 2008, 13:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


pcman
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączenie: 20 Cze 2008, 23:09

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez huber2t » 26 Lis 2008, 15:21

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Logi ok

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: proszę o sprawdzenie rejestru

Postprzez pcman » 27 Lis 2008, 11:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


zrobiłem wszystko tak jak w poradzie od hubert2t

ale i tak nic to nie dało

do tego jeszcze po kilkugodzinnej defragmentacji dysków programem Diskeeper system się załamał i początkowo zawieszał na ekranie Windowsa (wyskakiwał bluescreen)

no załamka

a tu jeszcze raport z Dr. Web Cure It

http://id.wklej.org/s/35695
pcman
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 58
Dołączenie: 20 Cze 2008, 23:09


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron