TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdznie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdznie logów

Postprzez stoczek3 » 09 Lut 2018, 00:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36 OPR/50.0.2762.67


Witam,

Proszę o sprawdzenie logów, komputer Lenovo IdeaPad Y550 strasznie wolno działa i się zawiesza

http://www.wklej.eu/index.php?id=a5665e948c
stoczek3
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 09 Lut 2018, 00:22
Sprzęt: Lenovo IdeaPad y550

Re: Proszę o sprawdznie logów

Postprzez filutka78 » 09 Lut 2018, 11:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0 SeaMonkey/2.48


Hijack nie jest już stosowany od 10 lat!
Jest zbyt przestarzały, by wykryć nowsze infekcje, a poza tym pokazuje nieprawdziwe dane na Systemach 64-bitowych, takich, ja u Ciebie.

Zrób logi z FRST > https://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967.html
filutka78
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2010, 16:51
Pochwały: 13

Re: Proszę o sprawdznie logów

Postprzez stoczek3 » 17 Lut 2018, 16:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.132 Safari/537.36 OPR/50.0.2762.67


Dziękuję bardzo, już przeskanowałem FRST niżej link.

http://www.wklej.eu/index.php?id=b4e04214d5
stoczek3
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 09 Lut 2018, 00:22
Sprzęt: Lenovo IdeaPad y550

Re: Proszę o sprawdznie logów

Postprzez filutka78 » 17 Lut 2018, 18:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0 SeaMonkey/2.48


Nie widzę tu żadnej infekcji.

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Task: {57B86317-6163-420B-A9BD-8249373F0A8C} - System32\Tasks\{2AF92030-4525-415B-941F-4B43241A02DA} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Stoczek\Desktop\Broadcom_LAN_v12.1.59.01_allOS_64bit_PV.exe -d C:\Users\Stoczek\Desktop
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S4 nvvhci; system32\DRIVERS\nvvhci.sys [X]
S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]
S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pulpicie.
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
filutka78
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2010, 16:51
Pochwały: 13

Re: Proszę o sprawdznie logów

Postprzez Illidan » 18 Lut 2018, 13:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0.1; 8070 Build/LRX21M) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.137 Safari/537.36


Jeśli po czyszczeniu nadal mas problemy to spróbujemy jeszcze zobaczymy czy się nie przegrzewa ci sprzęt, w jakim stanie dysk twardy itp
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 376
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 15


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron