Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Proszę o sprawdznie logów

09 Lut 2018, 00:33

Witam,

Proszę o sprawdzenie logów, komputer Lenovo IdeaPad Y550 strasznie wolno działa i się zawiesza

http://www.wklej.eu/index.php?id=a5665e948c

Re: Proszę o sprawdznie logów

09 Lut 2018, 11:27

Hijack nie jest już stosowany od 10 lat!
Jest zbyt przestarzały, by wykryć nowsze infekcje, a poza tym pokazuje nieprawdziwe dane na Systemach 64-bitowych, takich, ja u Ciebie.

Zrób logi z FRST > https://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967.html

Re: Proszę o sprawdznie logów

17 Lut 2018, 16:57

Dziękuję bardzo, już przeskanowałem FRST niżej link.

http://www.wklej.eu/index.php?id=b4e04214d5

Re: Proszę o sprawdznie logów

17 Lut 2018, 18:56

Nie widzę tu żadnej infekcji.

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Task: {57B86317-6163-420B-A9BD-8249373F0A8C} - System32\Tasks\{2AF92030-4525-415B-941F-4B43241A02DA} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Stoczek\Desktop\Broadcom_LAN_v12.1.59.01_allOS_64bit_PV.exe -d C:\Users\Stoczek\Desktop
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S4 nvvhci; system32\DRIVERS\nvvhci.sys [X]
S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]
S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pulpicie.
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

Re: Proszę o sprawdznie logów

18 Lut 2018, 13:43

Jeśli po czyszczeniu nadal mas problemy to spróbujemy jeszcze zobaczymy czy się nie przegrzewa ci sprzęt, w jakim stanie dysk twardy itp
Wyślij odpowiedź