Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

prosze sprawdzic log (combofix)

22 Cze 2009, 19:45

[strona nie jest już dostępna]

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

22 Cze 2009, 19:54

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
Folder::
C:\found.001
C:\found.000

Registry::
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SunJavaUpdateSched"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusDisableNotify"=dword:00000000
"UpdatesDisableNotify"=dword:00000000

Driver::
ZDCndis5
aswSP

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org, a w poście podajesz tylko link.

Pobierz Malwarebytes' Anti-Malware Uruchom pełne skanowanie. Jeżeli coś znajdzie, to usuń. Następnie daj log na forum.

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

22 Cze 2009, 20:56

http://wklej.org/id/110300/

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

22 Cze 2009, 21:02

Użyj narzędzia WWDC. Zmień porty na DISABLE (Wszystkie znaczki mają być na zielono - NetBios może zostać na żółto).

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

22 Cze 2009, 23:20

zamiszaczam log z Malwarebytes' Anti-Malware . reszte jutro zrobie i zapodam raport
[strona nie jest już dostępna]

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

23 Cze 2009, 15:12

zarzucam raport z Dr.WEB CureIt!
[strona nie jest już dostępna]

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

23 Cze 2009, 17:12

pliki wyleczone
powinno być ok
dla pewności możesz jeszcze raz dać loga z ComboFix

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

23 Cze 2009, 21:45

taak wiec dlaa pewnosci zrobilem skan z combofixa jednak po zresetowaniu komputera przez combofix, system nie chcial sie wlaczyc,pojawia sie okno z informacja ze system nie zostal pomyslnie uruchomiony itp.,oraz byly rozne opcje wyboru uruchomienia systemu(trub awaryjny,normalne uruchomienie itp) .ktorykolwiek wybor powoduje ze po oknie ladowania windowsa zamiast wyswietlenie menu wyboru profilu, komp sie resetuje i tak caly czas.zauwazylem jeszcze ze podczas skanowania combofix usunol jakis plik z folderu system32,moze to przez to? mozetobyl jakis wazny plik systemowy? wszystko wskazuje na to ze reinstalka mnie czeka,a tera pisze z komorki... moze cos doradzicie?

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

23 Cze 2009, 23:03

próbowałeś trybu awaryjnego, ostatniej dobrej konfiguracji ??

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

24 Cze 2009, 18:23

obojetnie co wybiore i tak sie resetuje i dalej to samo

Re: prosze sprawdzic log (combofix)

24 Cze 2009, 18:27

spróbuj zrobic nakładkę [strona nie jest już dostępna]
Wyślij odpowiedź