TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

pytanie o ściąganie z torrent

Tematyka dotycząca bezpośredniej wymiany plików, czyli p2p

pytanie o ściąganie z torrent

Postprzez marcinlee77 » 02 Paź 2007, 21:12

PostUA:

mam problem :gdy ściągam coś z torrentów nie potrafię otworzyć żadnej strony co jest powodem i jak to naprawić proszę dokładnie bo jestem "laikiem"
marcin
marcinlee77
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 22 Sie 2007, 21:59
Miejscowość: Świętochłowice

Postprzez buzu » 02 Paź 2007, 21:32

PostUA:

1.Zainstaluj CfosSpeed'a (progs do zarządzania ruchem)
2.Staraj się nie ściągać wieeeelu pozycji na raz.
3.Albo zmień priorytety/wykorzystania łącza ściąganych pozycji na niski lub ogranicz prędkość downloadu i uploadu w kliencie BT.
ps. punkt 1 załatwi sprawę.
Alter alterum docet.
Awatar użytkownika
buzu
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie

Dołączenie: 26 Gru 2006, 02:20
Miejscowość: Łódź

Postprzez banan » 03 Paź 2007, 20:03

PostUA:

buzu
Cfosspeed zamula neta jeśli ktoś ma radiówke (albo net nie działa wcale, wiem bo ja radiówke mam)
marcinlee77
Jakiego klienta torrent używasz?
proponuje zmienić np na uTorrent
banan
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie

Dołączenie: 18 Kwi 2006, 21:40
Miejscowość: Będzin ;)

Postprzez buzu » 03 Paź 2007, 21:29

PostUA:

banan napisał(a): buzu
Cfosspeed zamula neta jeśli ktoś ma radiówke (albo net nie działa wcale, wiem bo ja radiówke mam)
marcinlee77
Jakiego klienta torrent używasz?
proponuje zmienić np na uTorrent

Jesteś pierwszym,któremu cFosSpeed zamula albo wyłącza neta.On nie ma zamulać neta tylko kierować ruchem na łączu :D