Odinstaluj
yessearches Uninstall. Następnie wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [KernelFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
HKLM\...\Run: [HP Software Update] => D:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [49152 2007-03-11] (Hewlett-Packard Co.)
HKLM\...\Run: [Adobe ARM] => D:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959904 2013-11-21] (Adobe Systems Incorporated)
HKU\S-1-5-21-796845957-1343024091-1801674531-1003\...\Run: [MSMSGS] => D:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe [1695232 2008-04-14] (Microsoft Corporation)
ShellExecuteHooks: - {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - Brak pliku [ ]
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
S3 WmdmPmSN; C:\WINDOWS\system32\mspmsnsv.dll [X]
S3 igfx; system32\DRIVERS\igdkmd32.sys [X]
2016-02-09 11:42 - 2016-02-09 11:43 - 00000000 ____D D:\AdwCleaner
2016-02-08 14:39 - 2016-02-08 14:40 - 00000000 ____D D:\Qoobox
Task: D:\WINDOWS\Tasks\LeftoverImmixingV2.job => D:\WINDOWS\system32\rundll32.exePalsyEnvironments.dll
EmptyTemp:
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Napraw. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.