TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

samsung d500

Tematy związane z telefonią komórkową.

samsung d500

Postprzez justyna22 » 17 Lut 2007, 16:28

PostUA:


witam mam taki problem mam tel samsung d500 i karte sim z sieci era na abonament.od jakiegos czasu na ekranie wyskakuje mi komunikat "BłąD SIECI" NIEWIEM CZEMU TAK SIE DZIEJE POMOZCIE
justyna22
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączenie: 05 Sty 2006, 20:33

Postprzez kosu82 » 20 Lut 2007, 01:06

PostUA:


opcje są trzy:

1. Padła Ci karta SIM, poroś w salonie o wymianę (ale to chyba jest usługa odpłatna)

2. Jeśli masz Abonament, to trzeba było płacić rachunki :P , bo po trzech nie zapłaconych sieć blokuje możliwość obustronnego wykonywania połączeń, karta sim staje się nieaktywna i stąd komunikat. Kup sobie starter TAKTAK-a albo HEYAH a jeśli nie masz simlocka to może być dowolny (TAKTAK, HEYAH, SAMI SWOI, POP, ORANGE GO albo SIMPLUS) i opłać zaległe faktury bo jeśli tego nie zrobisz to możesz się spodziewać prędzej czy później wizyty komornika :P :P :P

3. Jeśli masz TAKTAK-a to trzeba od czasu do czasu zasilić konto :P , bo po upływie terminu ważności konta dzieje się j.w., kup sobie nowy starter.
Czekam jeszcze tylko na jedno, aż jakiś polonista poprawiając wypracowanie napisze czerwonym długopisem: syntax error.
kosu82
Postujący
Postujący
 
Posty: 144
Dołączenie: 24 Lip 2006, 23:25
Miejscowość: Wałbrzych
Pochwały: 2

Postprzez wonski » 20 Lut 2007, 16:18

PostUA:


Możliwy jest też błąd oprogramowania telefonu, awaria anteny wewnętrznej telefonu, lub awaria karty SIM
wonski
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 610
Dołączenie: 15 Lip 2006, 19:25
Miejscowość: Inowrocław

Postprzez justyna22 » 20 Lut 2007, 20:01

PostUA:


napewno nie jest to wina ze nie placilam rachunkow.bo wszystkie mam regularnie placone.telefonu tez nie bo mam ten telefon dosc dlugo i wczesniej nic mi sie nie dzialo.a bezsensu jest mi kupowac starter jak mam abonament.moze musialam cos przestawic w telefonie tego niewiem.pojde sie zapytac do salonu ery moze cos pomoga.facet z internetowego biura obslugi ery napisal mi w meilu ze nie wie nic na temat tego telefonu jego parametrow bo nie ma go era w sprzedazy.a jak sprawdzil przez net to na koncie mojego numeru niema zadnych blokad wiec niewiem czemu mi to wyskakuje.napisal jedynie takie cos :ewentualnie kartę SIM przełożyć do innego telefonu i sprawdzić czy będzie można się połączyć. tylko musze czekac na telefon ktory ma sciagniety simlock.jeszcze jedna sprawa ja moge normalnie dzwonic i pisac smsy niemam nic zablokowane tylko jak wyskakuje ten komunikat to czas na zegarku sie zatrzymuje
justyna22
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączenie: 05 Sty 2006, 20:33

Postprzez wonski » 20 Lut 2007, 20:34

PostUA:


A po zatrzymaniu się zegara telefon zawiesza się :?: Jeżeli tak to na pewno jest to błąd oprogramowania.
wonski
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 610
Dołączenie: 15 Lip 2006, 19:25
Miejscowość: Inowrocław

Postprzez justyna22 » 20 Lut 2007, 20:58

PostUA:


nie nie wiesza sie na ekranie pojawia sie ten komunikat blad sieci i wyskakuje tez "ok" po jego nacisnieciu wszystko wraca do normy
justyna22
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączenie: 05 Sty 2006, 20:33

Postprzez kosu82 » 21 Lut 2007, 01:27

PostUA:


W instrukcji obsługi tego tela pisze, że taki komunikat pojawia się wówczas gdy próbujemy wybrać usługę na którą nie mamy dostępu u operatora.

Tak sobie myślę w związku z tym zegarem, może próbuje on aktualizować czas automatycznie??? Np. mój soniacz ma taką funkcję i aktualizuje sobie zegar przy każdym połączeniu z WAP. A ten twój tel jest skonfigurowany do EraWAP??? Może to o to chodzi.

Poczytaj instrukcje, może na coś wpadniesz.

Jeśli nie masz instrukcji, możesz pobrać z tąd
http://www.samsung.com/download/FileVie ... &language=
Czekam jeszcze tylko na jedno, aż jakiś polonista poprawiając wypracowanie napisze czerwonym długopisem: syntax error.
kosu82
Postujący
Postujący
 
Posty: 144
Dołączenie: 24 Lip 2006, 23:25
Miejscowość: Wałbrzych
Pochwały: 2

Postprzez justyna22 » 21 Lut 2007, 23:24

PostUA:


teraz mam juz skonfigurowane era wap a wczesniej niemialam i w tel byly zapisane jakies strony gier i weszlam na to i chyba od tego czasu mi sie tak dzieje ale zegar normalnie wyswietla godz na tel tylko gdy wlacza sie wyswietlacz wygaszacz ekranu to wyskakuje ta godz o ktorej wlaczy sie ten komunikat juz wpisalam 3 razy niepoprawnie pin zeby go zablokowac i wpisalam puk i nadal wyskauje ten komunikat ale nie tak czesto jak wczesniej
justyna22
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączenie: 05 Sty 2006, 20:33

Postprzez justyna22 » 21 Lut 2007, 23:28

PostUA:


nie umiem tej instrukcji zapisac na kompie
justyna22
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączenie: 05 Sty 2006, 20:33

Postprzez kosu82 » 22 Lut 2007, 16:01

PostUA:


Żeby pobrać plik kliknij na tekst, który zaznaczyłem Ci na zdięciu:

Image

Żeby otworzyć plik musisz mieć zainstalowany program do odczytu plików .pdf, jeśli nie masz, polecam ten:
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... Reader.php

To tyle jeśli chodzi o pobranie i otwarcie instrukcji na Twoim kompie, a co do telefonu to możesz jeszcze spróbować przywrócić ustawienia fabryczne, a robi się to tak:

menu -> ustawienia -> ustawienia fabryczne -> wszystkie i odpowiadamy na pytania zadane przez telefon.
Hasło w Samsungu d500 jest fabrycznie ustawione na "00000000" i jeśli nikt go nie zmienił to tel zresetuje wszyskie ustawienia i przywróci ustawienia fabryczne.
Dla pewności skopiuj sobie nr.-y telefonów na kartę SIM ( bo jeśli są zapisane w pamięci telefonu to mogą zostać skasowane), pewnie stracisz też wszystkie wgrane przez siebie tapety i dzwonki, ale jest duże prawdopodobieństwo że w ten sposób poradzisz sobie z problemem, jeśli jest on spowodowany jakimś błędem w ustawieniach.
Czekam jeszcze tylko na jedno, aż jakiś polonista poprawiając wypracowanie napisze czerwonym długopisem: syntax error.
kosu82
Postujący
Postujący
 
Posty: 144
Dołączenie: 24 Lip 2006, 23:25
Miejscowość: Wałbrzych
Pochwały: 2


Powróć do Telefonia komórkowa - GSM, UMTS, WiMAX, LTE

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron