TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

sims 2 dvd - jak uruchomić bez płyty?

Dyskusje o Waszych ulubionych grach komputerowych :-)

sims 2 dvd - jak uruchomić bez płyty?

Postprzez Talyah » 02 Sie 2006, 13:23

PostUA:

Ściągnęłam sobie simsy 2 wersje dvd przez emule i mam teraz taki problem, że nie moge uruchomić gry :x pojawia się komunikat żeby włożyć do napędu płytę dvd a ja nie mam odpowiedniej nagrywarki i nie mogę tej płyty nagrać. Czy mam ściągnąć jakiegoś cracka żeby to zadziałało? Jeśli tak to skąd? A może wystarczy nagrac na zwykłego cdeka niektóre pliki? Jestem kompletnie zielona w tym temacie więc wybaczcie proszę mój idiotyzm bijący z tego posta :P
Talyah
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 02 Sie 2006, 13:13

Postprzez Chief » 02 Sie 2006, 13:33

PostUA:

1. moze byc to winna craka jak sa zauwazyles! (ale z nie grywam w tam gre wiec ktos inny powie czy potzreba cracka )

ewentuaklnie rozwiazanie 2

jesli gra wymaga plyty musisz miec obraz gry i zamontowac ja w wirtualnym napedzie!

Gra moze sie okazac ze potrzebuje obu tych rzeczy!
najpierw poczekaj az ktos powie czy crack jest potrzebny, a pozniej powalcz z obrazem i wirtualnym napedem

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz

Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez LucaS » 02 Sie 2006, 13:53

PostUA:

Crack "No CD"
Było, minęło...
LucaS
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum

Dołączenie: 11 Maj 2006, 21:45
Pochwały: 7

Postprzez Talyah » 02 Sie 2006, 16:08

PostUA:

hmm... ściągnęłam cracka, zainstalowałam i nic :?
Talyah
Forumowicz
Forumowicz