TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Postprzez ula » 20 Sty 2006, 02:43

PostUA:

proszę o pomoc. zainstalowałam skypa .niestety głos dociera do mnie z 30 sekundowym opóżnieniem..jakbym rozmawiała z żabą .proszę o pomoc .jestem nowicjuszem totalnym
ula
ula
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 20 Sty 2006, 00:50

Postprzez manius23 » 20 Sty 2006, 07:28

PostUA:

Tu juz niestety nic nie poradzisz.
Wszystko zalezy od tego jak szybkie masz internetowe i to samo dotyczy twojego rozmowcy.
Pozatym maja na to wplyw rowniez inne aplikacje ktore wykorzystuja lacze np. GG,P2P.
Sproboj powylaczac wszystko co sie z netem laczy a jak bedzie to samo to zmien lacze na szybsze.
Awatar użytkownika
manius23
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie

Dołączenie: 06 Lut 2005, 12:22
Miejscowość: stąd ?

Postprzez ula » 20 Sty 2006, 11:06

PostUA:

manius 23 -dzięki za odpowiedz ,internet mam szybki ,ale połączony z drugim komputerem przez rotera
ula
ula
Forumowicz
Forumowicz

Postprzez Hpest » 20 Sty 2006, 15:50

PostUA:

W takim razie odłącz 2gi PC od sieci, i zobacz czy nadal problem będzie występował.
Awatar użytkownika
Hpest
Zacny pisarz
Zacny pisarz

Dołączenie: 23 Lip 2005, 22:37
Miejscowość: [E]lita..

skype -

Postprzez ula » 20 Sty 2006, 22:24

PostUA:

odłączyłam drugi komputer i niestety dalej mój skype mówi żabim głosem ,mam dobre słuchawki i dobrą kartę muz.,wersja skypa 1.1 bo nowsza wersja nie wchodziła nie mogłam się zalogować.chyba zrezygnuję z uruchomienia.Dzięki za pomoc.
ula
ula
Forumowicz
Forumowicz

Powróć do Programy