TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 13 Lip 2012, 20:52

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Witam, proszę o sprawdzenie logów. Komputer trochę pewnie zawirusowany, dodatkowo przy uruchomieniu mam błąd z oleacc.dll. Gdy podłącze kabel od internetu cały komputer się wiesza.

OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=1a67f37a10
Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=d2d4298e8d
tdsskiller: http://www.wklej.eu/index.php?id=2b76f67e3a
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kominekl » 13 Lip 2012, 23:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Error - 2012-06-04 18:00:46 | Computer Name = Mariusz1 | Source = Disk | ID = 262151
Description = W urządzeniu \Device\Harddisk0\DR0 wystąpił zły blok.


Podaj screenshoty z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _Tune.html z zakładek Health i Error Scan.

Error - 2012-06-29 18:37:04 | Computer Name = Mariusz1 | Source = Application Error | ID = 1005
Description = System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Windows\System32\aepdu.dll
z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem,
na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi
na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Proces hosta systemu
Windows (Rundll32) z powodu tego błędu. Program: Proces hosta systemu Windows (Rundll32)
Plik:
C:\Windows\System32\aepdu.dll Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe
dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym
problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal
nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien
sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem.
-
jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały
dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając
program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie
Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia
wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem
nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki
na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy,
skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby
uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: C000009C Typ dysku: 3


Wejdź w START -> URUCHOM -> CMD -> CHKDSK /R (na wszystkich dyskach).

Logi.


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

Kod: Zaznacz wszystko
:OTL

IE:[b]64bit:[/b] - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE:[b]64bit:[/b] - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKU\S-1-5-21-3165949660-1358681972-3652402171-1000\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKU\S-1-5-21-3165949660-1358681972-3652402171-1000\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC
[2012-01-11 20:56:17 | 000,000,000 | ---D | M] (Skype Click to Call) -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktop = 1
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktopChanges = 1
O8:[b]64bit:[/b] - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found

:Files
C:\found.*

:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.

Optymalizacja.


Jeśli jej pragniesz to podaj log z Autoruns -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p138589.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 17 Lip 2012, 11:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Włączyłem CHKDSK na dysku C: o 8 rano 14 lipca (sobota), skończyło się ok. 23.00. Później włączyłem na dysku D: i trwa to do dziś. Obecnie jest 81% (utrzymuje się już tak od około 24h), jedyną oznaką że coś się tam rusza to co kilka godzin przeskoczy o kilka klastrów. Wiem że ten laptop jest zjechany ale czy to powinno tak długo trwać ? Jest jakiś inny sposób aby coś zrobić z tym dyskiem ?
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2012, 11:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.47 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.0.1.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 17 Lip 2012, 11:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


No tak ale mam przerwać to sprawdzanie CHKDSK ? Spróbować zresetować ? To jest laptop.
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2012, 11:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.47 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.0.1.0


Tylko reset pozostaje.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 17 Lip 2012, 16:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Widzę że CHKDSK nic nie poprawił tylko namieszał i zrobił ogólny syf. Wstawiam zdjęcie bo screena nie da sie zrobić, wszystko się zawiesza. Proszę o pomoc, nie mogę stracić danych ponieważ to nie mój laptop. HD Tune się zawiesił, dalej już nie idzie. W zakładce Health jest pusto.
http://img31.otofotki.pl/obrazki/ao661_IMG_20120717_164541.jpg
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2012, 17:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.47 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.0.1.0


No tak, masa uszkodzonych sektorów. Spróbuj to naprawić za pomocą MHDD -> http://www.instalki.pl/demonstracje/sys ... -mhdd.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 17 Lip 2012, 18:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Wyskakuje komunikat "Catastrophic Failure", da rade go jakoś naprawić, bardzo bym chciał odzyskać te dane.
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2012, 21:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.57 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.1.1.0


Chwila moment, chyba nie przeczytałeś dokładnie instrukcji. Zerowanie dysku usuwa wszystkie dane. Tak więc zanim się zabierzesz za próbę naprawy przez MHDD, zrób kopię danych na osobnym nośniku.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 17 Lip 2012, 22:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


No tak ale ja to zrozumiałem że skanowanie jest oddzielnym procesem i nie ma nic wspólnego z zerowaniem. Teraz przy napisie "zapraszamy" laptop się zawiesza i nie mam możliwości zgrania danych. w trybie awaryjnym zawiesza się na calsspnp.sys. Jest jakiś sposób aby to odzyskać ??
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2012, 23:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.57 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.1.1.0


Ale właśnie zerowanie służy usunięciu uszkodzonych sektorów. Poza tym komunikat typu "Catastrophic Failure" dobrze nie wróży, bardzo możliwe, że tych sektorów się nie da naprawić i po prostu dysk kończy już swój żywot.

Co do zgrania danych, spróbuj jakiegoś systemu LiveCD, choćby OTLPE -> http://oldtimer.geekstogo.com/OTLPEStd.exe
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 18 Lip 2012, 10:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Dane udało mi się zgrać. Wszystko już mam przerzucone.

Wykonać teraz zerowanie dysku zgodnie z tym poradnikiem ? http://www.instalki.pl/demonstracje/systemowe/10278-zerowanie-dysku-twardego.html
Tylko w jakiej kolejności (remap, erase, loop test) to zrobić ?
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez mateo8898 » 18 Lip 2012, 11:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.57 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.1.1.0


Erase -> Remap
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów + błąd z oleacc.dll

Postprzez kondziioPL » 18 Lip 2012, 21:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


Wyskakuje "Catastrophic Failure" i wiadomość "broken Drive". Mam rozumieć że dysk jest skopany ? Jest jakaś inna metoda naprawy?
kondziioPL
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 61
Dołączenie: 06 Mar 2012, 17:05

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]