TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mturek28 » 23 Mar 2010, 21:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8


Witam, wyskakuje mi komunikat '' D:\ nie jest dostępny. Plik lub katalog jest jest uszkodzony i nieczytelny ''. Próbowałem odłączyć i podłączyć, dalej tak samo. Zrobiłem log combofixem http://wklej.eu/index.php?id=f34bc1502c . Nie wiem czy to wina złego dysku czy stanem systemu, więc proszę o pomoc.
mturek28
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 01 Mar 2008, 14:33

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mateo8898 » 23 Mar 2010, 21:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.2) Gecko/20100316 Firefox/3.6.2


Odinstaluj AskToolbar

Pobierz ten plik ->
Kod: Zaznacz wszystko
http://www.speedyshare.com/files/21584596/msgsvc.dll
i umieść bezpośrednio na dysku C. Następnie wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
FCopy::
c:\msgsvc.dll | c:\windows\system32\msgsvc.dll

Folder::
c:\documents and settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Conduit
c:\program files\Conduit

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SoundMan"=-
"NeroCheck"=-
"NeroFilterCheck"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"Adobe ARM"=-
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"c:\\Program Files\\SopCast\\adv\\SopAdver.exe"=-

File::
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Adobe Gamma Loader.lnk
c:\windows\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mturek28 » 23 Mar 2010, 22:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8


Zrobiłem jak chciałeś oto log2 http://wklej.eu/index.php?id=51bb673265
mturek28
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 01 Mar 2008, 14:33

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mateo8898 » 23 Mar 2010, 23:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.2) Gecko/20100316 Firefox/3.6.2


Usuń ręcznie folder c:\program files\AskSearch

Poza tym log czysty.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja -> [Strona nie jest już dostępna]

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zainstaluj SP3 -> https://www.instalki.pl/download/progra ... ce-pack-3/
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mturek28 » 24 Mar 2010, 17:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8


Raport z mam http://wklej.eu/index.php?id=1dda7951a2 . Wyrzuciłem to co było zainfekowane. Nie instalowałem SP3, dysk dalej nie działa :sad:
mturek28
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 01 Mar 2008, 14:33

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

Postprzez mateo8898 » 24 Mar 2010, 19:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.2) Gecko/20100316 Firefox/3.6.2


Nie instalowałem SP3

A czemu???

dysk dalej nie działa :sad:

W takim razie nie jest to wina infekcji.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników