Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
23 Mar 2010, 21:22
Witam, wyskakuje mi komunikat '' D:\ nie jest dostępny. Plik lub katalog jest jest uszkodzony i nieczytelny ''. Próbowałem odłączyć i podłączyć, dalej tak samo. Zrobiłem log combofixem
http://wklej.eu/index.php?id=f34bc1502c . Nie wiem czy to wina złego dysku czy stanem systemu, więc proszę o pomoc.
23 Mar 2010, 21:42
Odinstaluj
AskToolbarPobierz ten plik
- Kod:
http://www.speedyshare.com/files/21584596/msgsvc.dll
i umieść bezpośrednio na dysku C. Następnie wklej do notatnika:
- Kod:
FCopy::
c:\msgsvc.dll | c:\windows\system32\msgsvc.dll
Folder::
c:\documents and settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Conduit
c:\program files\Conduit
Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SoundMan"=-
"NeroCheck"=-
"NeroFilterCheck"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"Adobe ARM"=-
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"c:\\Program Files\\SopCast\\adv\\SopAdver.exe"=-
File::
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Adobe Gamma Loader.lnk
c:\windows\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job
Plik

zapisz jako

CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę
CFScript.txt na ikonkę
ComboFix.exe Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.
23 Mar 2010, 23:29
Usuń ręcznie folder
c:\program files\AskSearch Poza tym log czysty.
Pobierz
OTC uruchom i kliknij
CleanUp Przeczyść dysk oraz rejestr
CCleanerWyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach
Instrukcja -> [Strona nie jest już dostępna]Wykonaj
pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Zainstaluj SP3
https://www.instalki.pl/download/progra ... ce-pack-3/
24 Mar 2010, 17:13
Raport z mam
http://wklej.eu/index.php?id=1dda7951a2 . Wyrzuciłem to co było zainfekowane. Nie instalowałem SP3, dysk dalej nie działa
24 Mar 2010, 19:42
Nie instalowałem SP3
A czemu???
dysk dalej nie działa

W takim razie nie jest to wina infekcji.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.