Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

23 Mar 2010, 21:22

Witam, wyskakuje mi komunikat '' D:\ nie jest dostępny. Plik lub katalog jest jest uszkodzony i nieczytelny ''. Próbowałem odłączyć i podłączyć, dalej tak samo. Zrobiłem log combofixem http://wklej.eu/index.php?id=f34bc1502c . Nie wiem czy to wina złego dysku czy stanem systemu, więc proszę o pomoc.

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

23 Mar 2010, 21:42

Odinstaluj AskToolbar

Pobierz ten plik ->
Kod:
http://www.speedyshare.com/files/21584596/msgsvc.dll
i umieść bezpośrednio na dysku C. Następnie wklej do notatnika:
Kod:
FCopy::
c:\msgsvc.dll | c:\windows\system32\msgsvc.dll

Folder::
c:\documents and settings\DOM\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Conduit
c:\program files\Conduit

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SoundMan"=-
"NeroCheck"=-
"NeroFilterCheck"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"Adobe ARM"=-
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"c:\\Program Files\\SopCast\\adv\\SopAdver.exe"=-

File::
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Adobe Gamma Loader.lnk
c:\windows\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

23 Mar 2010, 22:17

Zrobiłem jak chciałeś oto log2 http://wklej.eu/index.php?id=51bb673265

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

23 Mar 2010, 23:29

Usuń ręcznie folder c:\program files\AskSearch

Poza tym log czysty.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja -> [Strona nie jest już dostępna]

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zainstaluj SP3 -> https://www.instalki.pl/download/progra ... ce-pack-3/

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

24 Mar 2010, 17:13

Raport z mam http://wklej.eu/index.php?id=1dda7951a2 . Wyrzuciłem to co było zainfekowane. Nie instalowałem SP3, dysk dalej nie działa :sad:

Re: Sprawdzenie logu z combofixa (dysk nie jest dostępny)

24 Mar 2010, 19:42

Nie instalowałem SP3

A czemu???

dysk dalej nie działa :sad:

W takim razie nie jest to wina infekcji.
Wyślij odpowiedź