TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

System Windows nie może odnaleźć pliku

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 01 Gru 2020, 18:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Cześć ostatnio antywirus przestał mi działać i przez to mój komputer złapał jakiegoś wirusa, przy otwieraniu zdjęć i niektórych aplikacji wyskakuje takie coś jak w załączniku, od razu mowie ze próbowałem usunąć AV: McAfee VirusScan (Enabled - Up to date) {F682A51C-4EAD-6A3A-F460-B9C1D4A2DB09} i FW: McAfee Firewall (Enabled) {CEB92439-04C2-6B62-DF3F-10F42A719C72}
ale windows ich nie widzi i programy typu revo uninstaller ESETA też usunąłem za pomocą trybu awaryjnego windowsa bo inaczej się nie dało, o co chodzi pomocy ? W dodatku nie mogę włączyć ochrony przed wirusami od windowsa. Dodaje logi z frst i screeny błędów które wywala oraz tej ochrony od windowsa. Proszę o pomoc.

https://pastebin.pl/view/11631fae
https://pastebin.pl/view/fcb19570
Załączniki
Przechwytywanie3.PNG
Przechwytywanie3.PNG (8.02 KiB) Obejrzany 307 razy
Przechwytywanie2.PNG
Przechwytywanie2.PNG (11.61 KiB) Obejrzany 307 razy
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez Illidan » 01 Gru 2020, 22:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Witaj,
próbuję wyświetlić twoje logi, ale nic z tego. Albo straciły ważność, albo jest inny powód. Także zamieść je jeszcze raz. Alternatywnie możesz na stronę:
https://justpaste.it/
Z tego co widze po screenach, które zamieściłeś, to Defender nie włącza się, bo możliwe, że zainstalowany wirus jest w systemie, po awarii nie usunąłeś go, lub zostały jakieś jego pliki i stąd taka sytuacja. Na drugim screenie masz błąd sterownika graficznego, jakiś komponent nie działa. Tu problem pewnie rozwiąże aktualizacja sterowników w systemie. Ale na razie sprawdźmy te logi z systemu. Także czekam, aż zamieścisz je jeszcze raz.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 468
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 02 Gru 2020, 00:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Udało mi się usunąć oba antywirusy i błędy już nie wyskakują ale windows defender dziwnie działa wyświetla zagrożenie a kiedy naciskam uruchom akcje nic się nie dzieje. Nie mogę również usunąć niechcianej aplikacji, tak jak widać w załącznikach. Dorzuce też akutalne logi. Z góry dzięki.

https://justpaste.it/2q5li
https://justpaste.it/2aynm
https://justpaste.it/2n5qa
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez Illidan » 02 Gru 2020, 04:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Oba antywirusy? No to źle, one same w sobie mogą się wykluczać i doprowadzać do niestabilności systemu. Zostawić tylko jeden. Może zostaw Defendera, tego, który uległ awarii, usuń. Potwierdza to twoje zdjęcie, Defender czepia się tam ESET. Brak logu SzortCut. Wygeneruj go też i pokaż.
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" . Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

Kod: Zaznacz wszystko
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers2: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Brak pliku
FirewallRules: [{69B14A20-FEB6-44E2-A822-E609CE9B0380}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{551B083D-43BF-4D3C-A5F3-BE177216B122}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7BAA61A4-439A-4766-9CD6-7760B61402AA}] => (Allow) C:\Users\Kuba\AppData\Local\Programs\Opera\70.0.3728.106\opera.exe => Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers2: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [ESET Security Shell] -> {B089FE88-FB52-11D3-BDF1-0050DA34150D} => C:\Program Files\ESET\ESET Security\shellExt.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Brak pliku
FirewallRules: [{69B14A20-FEB6-44E2-A822-E609CE9B0380}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{551B083D-43BF-4D3C-A5F3-BE177216B122}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7BAA61A4-439A-4766-9CD6-7760B61402AA}] => (Allow) C:\Users\Kuba\AppData\Local\Programs\Opera\70.0.3728.106\opera.exe => Brak pliku
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "AdwCleaner". Przeskanuj nim system i usuń, co znajdzie, pokaż raport z czyszczenia tym programem.
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/adwcleaner-instrukcja-uzywania-programu
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 468
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 02 Gru 2020, 11:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Na tym komputerze były takie jaja że był windows defender, ESET i jakiś trzeci... wykonałem ten fix jak kazałeś, wysyłam shortcuta, figloga, nowe logi i raport z adwcleaner. Dodaje dwa raporty z tego co wyczyścił bo za pierwszym razem nie wyczyścił wszystkiego, niestety dalej po włączeniu kompa wyskakuje błąd chyba tego sterownika a windows defender wykrywa dalej jakieś zagrożenie ale jak chce kliknąć to nic się nie dzieje tak jak na tamtych screenach co wysyłałem, czekam na dalsze wskazówki, dzięki z góry.

https://justpaste.it/3m03c Addition
https://justpaste.it/53dt1 FRST
https://justpaste.it/2ywat Shortcut
https://justpaste.it/5ys5j FRST z shortcuta nie wiem czy to sie czyms rozni w razie czego dodaje
https://justpaste.it/4gfg2 Fixlog
https://justpaste.it/7w9ic Skan adw

https://justpaste.it/8ok04 1 czyszczenie
https://justpaste.it/6dgbr 2 czyszczenie
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez Illidan » 02 Gru 2020, 12:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.198 Mobile Safari/537.36


Dlatego puki co to bardzo ważne byś zrobił wpierw tam porządek z programami antywirusowymi, które działają w systemie od jego startu. Bo tu masz główne źródało problemów. Do defendera można użyć jeszcze jakiś skaner na życzenie, jak Malwaresbytes czy inny program antymalwaere. Ale nie instalować dwa pakiety antywirusowe itp. To też tak na przyszłość.
Ok, lecimy dalej. W FRST wszystko zrobione, w AdwCleaner też, dobrze teraz tak. Przeskanuj sobie jeszcze system wspomnianym Malwaresbytes, jeśli coś znajdzie to usuń i pokaż raport. Pokaż mi też na screenie co znajduje jeszcze Defender.Xo do sterowników, to zrób sobie ich aktualizację darmowym SnailDriver, opisy do wszystkiego podam w linkach niżej. Po aktualizacji sterowników powinien ten błąd zniknąć. Logów z FRST na razie nie będę sprawdzać. Sprawdzę nowe, aktualne dopiero po skanowaniu Malwaresbytes jeśli chcesz.
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/aktualizacja-sterownikow-za-pomoca-aplikacji-snaildriver

https://forum.instalki.pl/malwarebytes-opis-aplikacji-uzytkowanie-t35099.html
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 468
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 02 Gru 2020, 15:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Defender wyświetlał że wszystko jest poprawnie, nie było żadnych zagrożeń dopóki malwarebytes działał jako antywirus? jak usunąłem malwarebytes to znow jest tak jak było... jak robilem skan defenderem to nic nie wyszlo, pisze ze znalezione zagrozenia (nie pisze jakie) i zeby uruchomić akcje ale jak klikam uruchom akcje nic sie nie dzieje, wygląda to tak jak na screnach. Dodaje logi po czyszczeniu kompa.
https://justpaste.it/7z7yi malwaresbytes skan
https://justpaste.it/35sfc FRST
https://justpaste.it/43qbp Addition
https://justpaste.it/8aoop Shortcut
https://justpaste.it/430vp Screeny z defendera
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 02 Gru 2020, 15:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Zapomniałem dodać że zrobiłem aktualizacje tych sterowników snail driver wykrył jedną rzecz której zrobilem update a bład dalej sie wyswietla.
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez Illidan » 02 Gru 2020, 15:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.198 Mobile Safari/537.36


Malwaresbytes możesz sobie zostawić, akurat ten program nie będzie się kłócić z Defenderem. Po okresie próbnym, przechodzi on na wersję free, czyli możesz go potem używać jako skaner na życzenie kiedy będziesz chciał. Logi sprawdzę super później, jak będę miał dostęp do komputera. Co do Defendera to możliwe że to jakiś błąd, lub może coś po Esecie zostało. Nie wiem jak go usuwają, ale jest do tego specjalny deinstalator. Zobacz nim, czy coś nie zostało po tym programie i usuń.
https://www.eset.com/pl/support/av-remover/
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 468
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez kuba474 » 02 Gru 2020, 16:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.66 Safari/537.36


Dzięki wielkie to czekam na jakąś odpowiedź, ESETA usuwałem za pomocą trybu awaryjnego i komend w cmd bo inaczej nie dało się go usunąć pisało że nie mam do tego uprawnień i udało się go usnąć, a czy jakieś pozostałości zostały to nie wiem, ten remover co dałeś link nie znalazł nic.
kuba474
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 01 Gru 2020, 17:28
Sprzęt: Lenovo

Re: System Windows nie może odnaleźć pliku

Postprzez Illidan » 02 Gru 2020, 16:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.198 Mobile Safari/537.36


Ok, zobaczę jeszcze w logach czy coś po Esecie nie zostało. Odezwę się niebawem.
System masz czysty, w logach nic już nie znalazłem niepokojącego. Jeśli chodzi o ESET to tez nie ma śladów po tym programie już. Jedynie deinstalator został.
W zasadzie czysto. Jeśli chcesz się jeszcze upewnić, to możesz jeszcze przeskanować programem "RogueKiller", pobierasz wersje portable aplikacji i skanujesz ja system. Nic nie usuwasz, pokazujesz tylko log z aplikacji do wglądu.
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/roguekiller-usuwaniezlosliwegooprogramowania
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 468
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron