TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Tp-link Archer C7v5 zawiesza

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Tp-link Archer C7v5 zawiesza

Postprzez Azax » 19 Wrz 2020, 22:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:80.0) Gecko/20100101 Firefox/80.0


Witam co parę godzin zawiesza mi się Tp-link Archer C7v5 był na gwarancji wymienili i nic nie pomogło. Wersja oprogramowania 1.0.15 Build 20200628 rel.63501(4555)
Azax
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 12 Maj 2009, 09:26

Re: Tp-link Archer C7v5 zawiesza

Postprzez Illidan » 21 Wrz 2020, 00:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/85.0.4183.102 Safari/537.36


Oddaj ponownie na gwarancję. W domowym zaciszu sam nie wiele zdziałasz. Pożycz inny router i zobacz, jak na nim sieć działa. Ewentualnie jeśli jest nowsza wersja firmware do niego, to zaktualizuj i zobacz czy będzie poprawa. Ewentualnie zabierz go do znajomych i na ich sieci przetestuj jeszcze.
Możesz mi bardziej opisać to zawieszanie się jeszcze? I co wtedy robisz? Resetujesz? Co dał reset do ustawień fabrycznych? Czy przeprowadzałeś go?
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1224
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Tp-link Archer C7v5 zawiesza

Postprzez Sklep4ip » 11 Lis 2020, 23:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:82.0) Gecko/20100101 Firefox/82.0


A czy możesz się zalogować się do interfejsu administratora modemu, w momencie gdy się zawiesił? Jakiś komunikat błęd na ekranie ?
Sklep4ip
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 11 Lis 2020, 10:08
Sprzęt: Platora


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników