TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Tuba aktywna, kilka pytań

Tutaj możecie pisać o czym się tylko podoba, tematyka dowolna... niekoniecznie związana z oprogramowaniem.

Tuba aktywna, kilka pytań

Postprzez Yoo! » 23 Maj 2010, 18:57

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.01

Witam, mam sprawe związaną z zamontowaniem tuby do samochodu.
Nie znam się dokońca na car audio, dlatego sięgam po porade.
Otóż mam tube, ale nie mam głosnika, tuba którą posiadam nie jest aktywna, czyli musiałbym dokupic głośnik i wzmacniacz czy tak??
Nie lepiej i taniej wyszłoby kupienie tuby aktywnej do której nie potrzebuje już wzmacniacza tylko podpinam bezpośrednio pod sprzęt w samochodzie. Czy dobrze rozumuje znaczenie słowa tuba aktywna??

Ponieważ znalazłem taką tube aktywna:

:arrow: http://www.allegro.pl/item1039719216_su ... a_moc.html

....i zastanawiam się czy wogóle warto bawić się w naprawianie starej tuby, z góry dzięki za odp :)
Awatar użytkownika
Yoo!
Zacny pisarz
Zacny pisarz

Dołączenie: 28 Cze 2005, 08:53
Miejscowość: PL

Re: Tuba aktywna, kilka pytań

Postprzez JEDREK » 25 Maj 2010, 19:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729)