Witam, mam pięć pytań:
1)-jak programisci robia gry na konsole( wii, ps3, xbox360 psp ,ds itp.) nie uzywajac gotowych engine jak : unreal engine( robi gry na PC, Xbox 360, PS3, Linux, Mac OS, Wii), unity3d(robi gry na wii, iphone, mac , pc , strony internetowe), torque3d ( robi gry na: wii, iphone, xbox360, pc ,mac ,linux)??
2)-ktory engine wybrac: Unity3d, torque3d, blitz3d, blender game engine, 3d gamestudio ??
3)-Czy sa jakies gotowe engine do robienia gier na komorke??
4)-Czym sie rozni udk od unreal engine??(chyba udk moze robic gry tylko na pc a unreal engine na PC, Xbox 360, PS3, Linux, Mac OS,Wii)
5)-Czy ktos zna linki do polskich kursow lub polskich video kursow udk?? (Angielskie juz mam videokursy ale malo z nich rozumiem)
Prosze o jak najszybszą odpowiedz na pięć pytań . Za każdo odpowiedz bede wdzieczny. Pozdrawiam