TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez jarkk » 24 Cze 2009, 15:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Witam
podczas użytkowania komputera wyskoczył komunikat avastu o wykrytym szkodniku - jakiś trojan. Wybrałem zalecaną kwarantannę (plik: 3704.exe, albo jakoś tak, na pewno 37.. coś tam). Ale zaraz wyskoczyło nowe powiadomienie o zainfekowaniu pliku BEEP.sys (Windows->System32->drivers) i tu nie dało się nic zrobić jak tylko usunąć plik. Pomimo tego w modemie świeciła dioda o ruchu w sieci. Po restarcie systemu powtórzyła się sprawa z plikiem BEEP.sys i powtarzającym się alertem o virusie: Win32:Rookit-gen[Rtk]. Skasowałem więc wszystkie pliki jakie siedziały w kwarantannie avasta. Po restarcie już nie pokazał się ten pierwszy (3704.exe) ale ten drugi dał o sobie znać.
Za pomocą tego forum ściągnąłem program Combofix oraz Hijack'a.
Tu są linki do logów:
combofix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=07068918a3

hijack:
http://www.wklej.eu/index.php?id=a4fd8ccac2

Teraz jeszcze skasowałem plik BEEP.sys z kwarantanny jeszcze raz i wrzuciłem oryginalny z płytki od lapka.


Ogromniaśnie proszę o sprawdzenie logów i jakieś wskazówki.
Z góry dzięki.


Jarek
jarkk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2009, 15:25

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez AJAN » 24 Cze 2009, 18:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


przeskanuj komputer Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport (Plik -> Zapisz Listę raportu)

pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez jarkk » 25 Cze 2009, 10:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Tu jest log z Dr.Web
http://www.wklej.eu/index.php?id=fb9d403d7b

a tu z MalwaryByte
http://www.wklej.eu/index.php?id=99693ef991


od razu sie przyznaje, że nie usunąłem z Dr.Web tych plików, które są oznaczone jako
Prawdopodobnie BATCH.Virus
jarkk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2009, 15:25

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez AJAN » 25 Cze 2009, 21:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA

oraz

Pobierz ComboFix i przeskanuj system
Na czas pobierania i skanowania proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
Loga wklejasz na WKLEJ.EU lub WKLEJ.ORG a w poście daj linka


Autor postu otrzymał pochwałę
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez jarkk » 26 Cze 2009, 10:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Wykonałem wszystko zgodnie z instrukcją i wypluło takiego loga
http://www.wklej.eu/index.php?id=a836368fe1
jarkk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2009, 15:25

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez Michael Parker » 26 Cze 2009, 11:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11 (.NET CLR 3.5.30729)


Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
Folder::
C:\FOUND.000

DirLook::
c:\windows\system32\i257330

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"FirewallOverride"=dword:00000000

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org, a w poście podajesz tylko link.
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez jarkk » 26 Cze 2009, 12:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Michael Parker napisał(a):Logi dajesz na wklej.org, a w poście podajesz tylko link.


Vuala :655:
http://www.wklej.eu/index.php?id=3ff53d409b


PS. Za każdym razem mam pobierać tego Combofixa ?
Chiba wystarczy jak raz pobrałem ? :roll: :D
jarkk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2009, 15:25

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez Michael Parker » 26 Cze 2009, 12:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11 (.NET CLR 3.5.30729)


W logu nic nie widzę.

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!


Autor postu otrzymał pochwałę
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: Proszę o sprawdzenie logów, powód-Win32:Rookit-gen[Rtk]

Postprzez jarkk » 26 Cze 2009, 13:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11


Dr. WEB CureIt! wystosował notatkę, że jest czyściutko jak na skalpelu chirurga :D

Super dzięki panowie. Niech Wam natura w czym chcecie wynagrodzi ;)
jarkk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 24 Cze 2009, 15:25


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników