Vista przestała mi działać. Koniec, kaput. Zanosiło się na to od kilku tygodni. Początkowo było spowolnione działanie systemu, potem zawieszki, aż w końcu nie mogę się już w ogóle zalogować w normalnym trybie. Myślałem, że to wirus, ale system rozwaliłem chyba jakimś sterownikiem. System działa mi tylko w trybie awaryjnym. Konsola odzyskiwania systemu jest w tym przypadku bezużyteczna, bo okazało się, że nie zrobiłem żadnych kopii zapasowych, i po prostu nie mam czego odzyskiwać.
Ostatnio podejmowałem próby zainstalowania przenośnego dysku Seagate'a, który nie był wykrywany przez system (choć w trybie awaryjnym działa, jak Pan Bóg przykazał!), ale spełzły one na niczym i wydaje mi się, że niczego nie popsułem.
Poniżej opis błędu - BlueScreen 8086. Załączyłem też plik Minidump, może w ten sposób uda się komuś rozwiązać mój problem. Wielkie dzięki za każdą pomoc!
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 8086
BCP1: 00000000
BCP2: 00000000
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini100908-05.dmp
C:\Users\X\AppData\Local\Temp\WER-86408-0.sysdata.xml
C:\Users\X\AppData\Local\Temp\WERBE10.tmp.version.txt
Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415
Plik Minidump: http://rapidshare.com/files/152317555/M ... 5.rar.html