TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Wdrożenie CRM - doświadczenia

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez bordek » 24 Sty 2016, 10:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


Jakie macie doświadczenia z wdrożeń systemów typu CRM. Duży opór - czy raczej płynnie się to odbywa? Pytam, bo w firmie mam pracowników, którzy są raczej zamknięci na innowacje.
bordek
Postujący
Postujący
 
Posty: 151
Dołączenie: 08 Sty 2015, 13:15
Sprzęt: Laptop Samsung

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez karpek » 25 Sty 2016, 11:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


Przy wdrożeniach tego typu systemów warto zadbać o wcześniejsze szkolenie. Czyli zebrać całą załogę i pokazać im co i jak. Można to zrobić w postaci prezentacji, można to zrobić na przykładzie i można to w końcu zrobić przy pomocy filmiku instruktażowego.
Dobrze, jeżeli CRM jest intuicyjny w nawigacji i obsłudze. Umówmy się, większość użytkowników to laicy jeżeli chodzi o sprawy komputerowe. Dlatego warto upraszczać tak bardzo jak to tylko możliwe. Zapoznaj się jeszcze z tym tekstem na temat wdrożeń systemów CRM.
karpek
Postujący
Postujący
 
Posty: 164
Dołączenie: 05 Mar 2014, 12:36
Pochwały: 1
Sprzęt: iPhone V

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez oprogramowanie » 28 Sty 2016, 13:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


bordek napisał(a):Jakie macie doświadczenia z wdrożeń systemów typu CRM. Duży opór - czy raczej płynnie się to odbywa? Pytam, bo w firmie mam pracowników, którzy są raczej zamknięci na innowacje.


To zależy jaki nasz zespół i czy członkowie zespołu widzą taką potrzebę. Sprawdź czy firma, którą wybierzesz da ci wsparcie, czy będziesz w 100% właściciele oprogramowania, a w związku z czym będziesz mógł wprowadzać zmiany. Pracownicy pewnie po jakimś czasie będą chcieli zoptymalizować najczęstsze procesy. Jeśli będziesz miał tylko licencję to nie ma na to szans. Jak kupisz oprogramowanie na własność to możesz je dowolnie rozwijać z twórcą lub z inną firmą.

Jak masz inne pytanie to pisz tu lub na priv.
oprogramowanie
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 28 Sty 2016, 12:48

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez Gonzalindo » 09 Lut 2016, 20:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/48.0.2564.103 Safari/537.36


Ja to się spotkałem raczej z dużym oporem. Wiekszość takich systemów jest dość komplikowana. U nas testowaliśmy 4 i jeden uznaliśmy, że jest najbardziej intuicyjny. Wybór padł na bitrix24.
Awatar użytkownika
Gonzalindo
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 09 Lut 2016, 20:24
Sprzęt: HP Probook 4340

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez oprogramowanie » 04 Mar 2016, 12:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:44.0) Gecko/20100101 Firefox/44.0


Wszystko zależy od zespołu, kwalifikacji, doświadczeń z IT.
Rzućcie okiem na to
Kod: Zaznacz wszystko
http://blog.kamee.pl/45.wdrozenie-systemu-crm

Dostawca systemu powinien zaproponować pomoc w tym zakresie.
oprogramowanie
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 28 Sty 2016, 12:48

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

Postprzez SiodmyKot » 02 Sty 2017, 20:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.87 Safari/537.36


Sądzę, że wszystko tak naprawdę zależy od systemu. Pewnie, że są osoby, które nie są tak technologicznie zaawansowane, ale obecnie dostawcy software'u starają się w znaczny sposób uprościć pewne sprawy. My przetestowaliśmy kilka CRMów u siebie, i niektóre miały za mało opcji, inne były zbyt skomplikowane. Ostatecznie wybraliśmy Odeelę, jako CRM i jako software do ogólnego zarządzania firmą, bo w niej wszystko jest "w pakiecie".
SiodmyKot
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 02 Sty 2017, 20:39
Sprzęt: PC


Powróć do Programy

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron