Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.
Wyślij odpowiedź

Wdrożenie CRM - doświadczenia

24 Sty 2016, 10:57

Jakie macie doświadczenia z wdrożeń systemów typu CRM. Duży opór - czy raczej płynnie się to odbywa? Pytam, bo w firmie mam pracowników, którzy są raczej zamknięci na innowacje.

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

25 Sty 2016, 11:04

Przy wdrożeniach tego typu systemów warto zadbać o wcześniejsze szkolenie. Czyli zebrać całą załogę i pokazać im co i jak. Można to zrobić w postaci prezentacji, można to zrobić na przykładzie i można to w końcu zrobić przy pomocy filmiku instruktażowego.
Dobrze, jeżeli CRM jest intuicyjny w nawigacji i obsłudze. Umówmy się, większość użytkowników to laicy jeżeli chodzi o sprawy komputerowe. Dlatego warto upraszczać tak bardzo jak to tylko możliwe. Zapoznaj się jeszcze z tym tekstem na temat wdrożeń systemów CRM.

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

28 Sty 2016, 13:00

bordek napisał(a):Jakie macie doświadczenia z wdrożeń systemów typu CRM. Duży opór - czy raczej płynnie się to odbywa? Pytam, bo w firmie mam pracowników, którzy są raczej zamknięci na innowacje.


To zależy jaki nasz zespół i czy członkowie zespołu widzą taką potrzebę. Sprawdź czy firma, którą wybierzesz da ci wsparcie, czy będziesz w 100% właściciele oprogramowania, a w związku z czym będziesz mógł wprowadzać zmiany. Pracownicy pewnie po jakimś czasie będą chcieli zoptymalizować najczęstsze procesy. Jeśli będziesz miał tylko licencję to nie ma na to szans. Jak kupisz oprogramowanie na własność to możesz je dowolnie rozwijać z twórcą lub z inną firmą.

Jak masz inne pytanie to pisz tu lub na priv.

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

09 Lut 2016, 20:30

Ja to się spotkałem raczej z dużym oporem. Wiekszość takich systemów jest dość komplikowana. U nas testowaliśmy 4 i jeden uznaliśmy, że jest najbardziej intuicyjny. Wybór padł na bitrix24.

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

04 Mar 2016, 12:54

Wszystko zależy od zespołu, kwalifikacji, doświadczeń z IT.
Rzućcie okiem na to
Kod:
http://blog.kamee.pl/45.wdrozenie-systemu-crm

Dostawca systemu powinien zaproponować pomoc w tym zakresie.

Re: Wdrożenie CRM - doświadczenia

02 Sty 2017, 20:44

Sądzę, że wszystko tak naprawdę zależy od systemu. Pewnie, że są osoby, które nie są tak technologicznie zaawansowane, ale obecnie dostawcy software'u starają się w znaczny sposób uprościć pewne sprawy. My przetestowaliśmy kilka CRMów u siebie, i niektóre miały za mało opcji, inne były zbyt skomplikowane. Ostatecznie wybraliśmy Odeelę, jako CRM i jako software do ogólnego zarządzania firmą, bo w niej wszystko jest "w pakiecie".
Wyślij odpowiedź