Witam!
Otóż nie wiem jak włącza się style walki? np grupowy itd.
Może ktoś podpowie.
Pozdro!
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.91 Safari/534.30
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.91 Safari/534.30
System walki
Twórcy zrezygnowali z systemu walki opartego na stylach silnym, szybkim i grupowym; zamiast tego pojawiły się sekwencje ciosów, uniki, bloki i, tak jak w wiedźminie pierwszym, znaki. Postacie dostosowują się do ruchów przeciwnika, nie ma schematów, Geralt i jego kompani dynamicznie reagują na to, co dzieje się dookoła. Podczas pojedynków można swobodnie mieszać uderzenia bronią z wykorzystaniem znaków.
Styl walki Geralta w dużej mierze zależy od tego, w jaki sposób się go rozwija. Statystyki postaci są oparte na trzech specjalizacjach: miecza, magii oraz alchemii. Łącząc je w takie, a nie inne konfiguracje, decyduje się o tym, kim tytułowy wiedźmin ma zostać.
Zbroje – W kontynuacji pojawiło się więcej (ponad 30) elementów zbroi (w pierwowzorze były tylko cztery jej typy), w tym rękawice, spodnie i buty. Wiele z nich można ulepszać.
Miecze – Kompozytowa budowa pozwala na tworzenie wielu rodzajów mieczy (podobno około trzystu, podczas gdy w pierwszej części było ich dokładnie trzydzieści, aczkolwiek większość można było zdobyć, nie zrobić).
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.91 Safari/534.30
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]