Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
03 Mar 2013, 14:36
Prawdopodobnie na kompie mam tego wirusa: win32-rontokbr. Wie może ktoś jak się go wyzbyć? Oto logo z OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=30df232e60i
http://www.wklej.eu/index.php?id=f52a993dd2
03 Mar 2013, 15:40
Tu jest Brontok oraz Sality infekujący pliki wykonywalne.
1. Z podłączonymi pamięciami przenośnymi użyj
UsbFix z opcji
Deletion i podaj utworzony log.
2. Zastosuj się do tej instrukcji
infekcje-plikow-wykonywalnych-t20698.html 3. Po udanym leczeniu podaj nowe logi z OTL + log z Gmer
otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736Kolejność jak podałem.
03 Mar 2013, 17:52
Z 1 punktu nici gdyż przy 52 % następuje restart komputera -_-
edit
Gdy staram się pobrać Dr.Web CureIt komputer się restartuje -__-
03 Mar 2013, 19:39
A robiłeś najpierw skan SalityKiller???
03 Mar 2013, 20:04
Jeśli chodzi o ten link:
http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=208279886to nie bo wywala mi że Ups! Przeglądarka Google Chrome nie znalazła strony support.kaspersky.com No chyba że chodzi o coś innego.
03 Mar 2013, 20:10
Trzeba było tak od razu, nawet w instrukcji jest podane:
W razie problemów z pobraniem któregoś z narzędzi (infekcja może to uniemożliwiać) proszę pisać na forum, podamy alternatywny link.
Łap link
http://www27.zippyshare.com/v/19666136/file.htmlPrzeskanuj nim kilka razy, aż nic nie będzie wykrywał. Dopiero potem Dr.Web.
03 Mar 2013, 20:49
Próbowałem z 10 razy skanować ale zawsze skanuje te same pliki i po paru sekundach restartuje komputer. To normalne skanować dalej czy coś innego trzeba?
03 Mar 2013, 21:01
To nie jest normalne i wygląda na to, że będzie problem z leczeniem spod działającego systemu.
Pobierz na innym, niezainfekowanym komputerze Dr.Web LiveCD (jest podany w instrukcji), wypal na płytkę i przeskanuj zainfekowany komputer.
03 Mar 2013, 21:07
Okej, jak tylko dostanę się na laptopa to ściągnę ten program.
03 Mar 2013, 23:32
Oczywiście skanujesz tyle razy, aż skaner nie będzie nic wykrywał. Później pobierz świeżą wersję SalityKiller i również przeskanuj, a następnie podaj logi.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.