TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Windows 7 Professional - system nie uruchamia się

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

Windows 7 Professional - system nie uruchamia się

Postprzez villanovajunction » 22 Wrz 2016, 22:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.101 Safari/537.36 OPR/40.0.2308.62


Witam.

Mam następujący problem. Gdy włączam komputer, proces uruchamiania zatrzymuje się na oknie z napisem "Zapraszamy" i tak zostaje. Wówczas wyłączam go przyciskiem i udaje mi się go uruchomić ponownie. Normalnie jednak za pierwszym razem nie uruchamia się.

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
villanovajunction
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 24 Lis 2015, 18:52
Sprzęt: Lenovo Idea Pad Y580 / Windows 7 (x64) / 2,40 GHz / 8 Gb

Re: Windows 7 Professional - system nie uruchamia się

Postprzez tipakA » 01 Paź 2016, 02:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0


Nie masz jakichś wirusów na komputerze?

Zainfekowałem Windowsa pierwszym lepszym Evo-Genem (rozpoznanym tak przez Avast) w celu eksperymentalnym. Pomijając wymuszenie restartu przy użyciu 100% CPU i RAM'u, przy uruchamianiu Windows zatrzymywał się na "Zapraszamy" dokładnie tak jak u Ciebie.
tipakA
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 01 Paź 2016, 02:39
Miejscowość: Gdynia
Sprzęt: Składak ze średniej półki, KIW-L21, Q 2 400s.

Re: Windows 7 Professional - system nie uruchamia się

Postprzez villanovajunction » 13 Paź 2016, 15:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0


Przeprowadzałem niedawno skan komputera programem antywirusowym 360 Security. Nie znalazł żadnych wirusów.

Problem bez zmian, czasami (w mniejszości przypadków) włącza się normalnie; w pozostałych przypadkach trzeba go uruchomić ponownie z trybu awaryjnego. Nie mam zielonego pojęcia jak zaradzić temu problemowi.
Awatar użytkownika
villanovajunction
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 24 Lis 2015, 18:52
Sprzęt: Lenovo Idea Pad Y580 / Windows 7 (x64) / 2,40 GHz / 8 Gb


Powróć do Microsoft Windows

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron