
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/43.0.2357.134 Safari/537.36
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:25.5) Gecko/20150607 Firefox/31.9 PaleMoon/25.5.0
Przechodzimy do folderu C:\Users\Nazwa_Użytkownika\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer i usuwamy wszystkie znajdujące się tam pliki o rozszerzeniu *.db (np. thumbcache_1024.db; thumbcache_256.db; thumbcache_32.db; thumbcache_96.db; thumbcache_idx.db; thumbcache_sr.db).
Na koniec restartujemy komputer.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/43.0.2357.134 Safari/537.36
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/43.0.2357.134 Safari/537.36
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]