Tutaj możecie pisać o czym się tylko podoba, tematyka dowolna... niekoniecznie związana z oprogramowaniem.
Wyślij odpowiedź

wybór kamery - Sony HDR-PJ10E

11 Gru 2011, 13:40

Witam, mam do was pytanie odnośnie wyboru kamery HD.
Znalazłem ciekawą oferte a konkretniej kamere Sony HDR-PJ10E, za 1900zł.

http://www.sony.pl/product/cam-high-definition-on-memory-stick/hdr-pj10e#pageType=TechnicalSpecs

Od jakiegoś czasu już zastanawiam się nad zakupem kamery HD, ale z tej dziedziny jestem laikiem, nic mi nie mówią dane o matrycy, ogniskowej itp. dlatego zgłaszam się do was, czy kamera jest warta swojej ceny, czy lepiej poczekać jeszcze z parę miesięcy i kupić coś lepszego.
Z góry dzięki za odp

Re: wybór kamery - Sony HDR-PJ10E

11 Gru 2011, 15:26

Według mnie jest troszkę minusów. Wśród nich wymieniłbym -> brak lamp flash, dość ciężka, brak innych kolorów niż standardowy, projektor widać tak naprawdę dobrze tylko i wyłącznie w ciemniutkim pomieszczeniu, no i dla kogoś z grubymi palcami ekran dotykowy to będzie tragedia. Choć z drugiej strony plusów jest o wiele więcej. Wśród pozytywów -> zoom 42X, stabilizator optyczny, 16 GB pamięci, dźwięk 5.1, niezły obraz, wygodna w obsłudze i uchwycie, solidna konstrukcja, rozmiar, oczywiście obraz Full HD 1080. Biorąc to wszystko pod kreskę wydaję mi się, a wręcz stwierdzam, że cena, jak na taki sprzęt nie jest zbyt wygórowana.

11 Gru 2011, 16:40