TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Wyraźny spadek fpsów, urywanie filmów na Youtube, logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Wyraźny spadek fpsów, urywanie filmów na Youtube, logi

Postprzez helsbane » 17 Lut 2014, 19:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Witam, prosiłbym o sprawdzenie logów - windows w miarę świeży. Zaczął walić się youtube i inne strony (brak dziwęku, urwanie filmików w połowie etc), wyraźny spadek fpsów w grach w porównaniu do tego co było wcześniej oraz ściny Inventora, a wcześniej czegoś takiego nie było. W dodatku łapie zawiechy i czasem "długo myśli" podczas normalnej pracy. Załączam:
http://www.wklej.eu/index.php?id=a170693aafOTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=ba1071275aOTL2
http://www.wklej.eu/index.php?id=65da67d478 hijack, (gmer mi crashował, a przy hijacku wyskoczył error dot pliku host(s?) w folderze system32.

Jak czegoś brakuje to dołączę.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
helsbane.
helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 17 Lut 2014, 21:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


Wrzuć screenshoty z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... e_Pro.html z zakładek Health i Error Scan
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez helsbane » 18 Lut 2014, 00:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Image
Image
helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 18 Lut 2014, 12:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


OK, sprawdź jeszcze jedną rzecz: Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez helsbane » 18 Lut 2014, 13:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Channel 0
typ urządzenia: atapi cd-rom tryb: Ultra DMA tryb 4

Channel 1
typ urządzenia: ata dysk tryb: Ultra DMA tryb 5

jest tam jeszcze w kontrolerach
Intel(r) n10/ich7 family serial ata storage controller 27c0
helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 18 Lut 2014, 19:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


W porządku, jeszcze co do HijackThis - przeżytek.

Odinstaluj AVG SafeGuard toolbar, Akamai NetSession Interface, Lollipop. Następnie:

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-21-3059548407-2328907402-490862161-1001..\Run: [Battle.net] "C:\Program Files (x86)\Battle.net\Battle.net Launcher.exe" --autostarted File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-3059548407-2328907402-490862161-1001..\Run: [EA Core] "C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\EADM\Core.exe" -silent File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O8:64bit: - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 File not found

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"AQQ"=-
"Skype"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez helsbane » 18 Lut 2014, 20:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Lilipop ma wywalone na deinstalację, wyskakuje okno wyglądające te jak z cmd na ułamek sekundy, reszta chyba poszła.

http://www.wklej.eu/index.php?id=fc2c1f967a po skypcie
http://www.wklej.eu/index.php?id=1ced5167ba OTL 1
http://www.wklej.eu/index.php?id=043594c2cd OTL 2
helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 18 Lut 2014, 23:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... er_11.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez helsbane » 20 Lut 2014, 20:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Zrobione, widać poprawę, ale Lolopop dalej nie chce sie usunąć, yt wciąż zacina.
helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Lut 2014, 21:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


Użyj AdwCleaner -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez helsbane » 21 Lut 2014, 00:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.117 Safari/537.36


helsbane
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 17 Lut 2014, 18:49

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 21 Lut 2014, 12:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:27.0) Gecko/20100101 Firefox/27.0


Lollipop usunięty. W AdwCleaner -> Odinstaluj

Co do problemów z yt, czy występuje on na innych przeglądarkach??
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]