TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Wystąpił błąd

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 05 Gru 2016, 18:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


Witam wszystkich,
widzę,że nie ja pierwszy napotkałem komunikat przy uruchamianiu systemu W7 64 o następującej treści:
"wystąpił błąd podczas uruchamiania pliku LidoHairDressing.dll"
przeczytałem już parę podobnych tematów, przeczytałem również instrukcję powyżej wg której załączam logi itd.
Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam to zlekceważyć czy coś z tym dalej robić.
Dziękuje za uwagę i pozdrawiam forumowiczów
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 05 Gru 2016, 18:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


file:///C:/FRST/Logs/Addition_05-12-2016%2017.25.54.txt
file:///C:/FRST/Logs/FRST_05-12-2016%2017.25.54.txt
file:///C:/FRST/Logs/Shortcut_05-12-2016%2017.25.54.txt

nie jestem pewien czy dobrze to zrobiłem i nie wiem jak dodać log z GMER-a

pozdrawiam
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 06 Gru 2016, 13:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


Coś poszło nie tak ale już poprawiam linki

http://www.wklej.eu/index.php?id=823b4b0dbe
http://www.wklej.eu/index.php?id=185eb2c91a
http://www.wklej.eu/index.php?id=544e96dc30

teraz GMER
http://www.wklej.eu/index.php?id=c137828ead
tutaj w dalszym ciągu niewiem która zakładka będzie potrzebna. Funkcję zapisz posiadała tylko ta jedna zakładka.

pozdrawiam
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez mateo8898 » 07 Gru 2016, 13:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


1. Odinstaluj: Ask Toolbar Updater, AutocompletePro, BabylonObjectInstaller, Codec Pack Packages, FAS-Coupon.
2. Użyj AdwCleaner -> http://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer- ... ml#p139531 z opcji Oczyść i podaj utworzony log.
3. Podaj nowe logi z FRST.

Kolejność jak podałem.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 07 Gru 2016, 19:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


Witam,

dziękuje za odpowiedź i instrukcje.
Postaram się wykonać zalecenia i prześlę nowe logi.

pzdr
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 07 Gru 2016, 20:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


uruchomiłem ADWC, zeskanowałem i program poprosił o ponowne uruchomienie.
Pierwszy komunikat jaki się pojawił???? tak dokładnie ten sam, znajomy :) Lido....
dosyć długo trwało uruchamianie i kolejna rzecz jaka się pojawiła to raport:
http://www.wklej.eu/index.php?id=bbbfd66145

poniżej logi z FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=3a1dc8d216

http://www.wklej.eu/index.php?id=de8b82c0d4

http://www.wklej.eu/index.php?id=2996475456
to chyba wszystkie zalecenia wykonałem, proszę bardzo

pzdr
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez Andrew » 12 Gru 2016, 13:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/54.0.2840.99 Safari/537.36


Witam,
na początku bardzo dziękuję za pomoc i jeśli trzeba się odwzajemnić jakąś donacją to proszę bardzo.

Niestety po zamknięciu systemu - z reguły usypiałem żeby szybciej wstawał - znowu pojawia się dokładnie ten sam komuniakt "wystąpił błąd podczas uruchamiania pliku LidoHairDressing.dll"
Niewiem czy jest sens z tym walczyć o ile nie jest to jakieś "samo zło". Logi z admalware nic nie pokazują więc może nie jest tak żle :)

pozdrawiam
Andrew
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 05 Gru 2016, 17:07

Re: Wystąpił błąd

Postprzez mateo8898 » 28 Gru 2016, 00:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Nie trzeba się odwzajemniać ;)

Da się zwalczyć bez problemu, tylko jakoś kiepsko z czasem ostatnio u mnie było, więc przepraszam za tak długi czas oczekiwania na odp.

Nie odinstalowałeś FAS-Coupon

Wklej do notatnika:
Task: {BCA1DE88-B588-4736-B8AA-136D649004C7} - System32\Tasks\ARDirectionsUpstreamV2 => Rundll32.exe LidoHairdressing.dll,main 7 1 <==== UWAGA
HKLM-x32\...\Run: [tuto4pc_pl_16] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [596528 2015-12-22] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\...\Run: [Polar Sync] => [X]
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001 -> Brak nazwy - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - Brak pliku
S3 akshasp; system32\DRIVERS\akshasp.sys [X]
S3 akshhl; system32\DRIVERS\akshhl.sys [X]
S3 aksusb; system32\DRIVERS\aksusb.sys [X]
S3 MosIrUsb; system32\DRIVERS\MosIrUsb.sys [X]
2016-12-07 18:39 - 2016-12-07 18:52 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\pclunst.exe
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron