Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffixed

28 Lip 2016, 16:50

Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffixed.dll.
Nie można odnaleźć określonego modułu.
Proszę o pomoc. (Windows 10)

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 19:02

Podaj komplet logów z FRST -> http://forum.instalki.pl/otl-gmer-i-inn ... ml#p164179

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 19:36

FRST- http://www.wklej.eu/index.php?id=4f34991373
Addition- http://www.wklej.eu/index.php?id=2799ff6f20
Shortcut- http://www.wklej.eu/index.php?id=68eba86ec0

Mam nadzieję, że dobrze

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:10

Odinstaluj PriceFountain. Następnie wklej do notatnika:
Task: {06CB8D0C-E4E3-4B45-9D23-5961E6F8C91F} - \Microsoft\Windows\Setup\EOONotify -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {00BDC5B2-2BB9-4BF9-9AA8-CF0DE7FBC137} - System32\Tasks\Łukasz i PawełTriballyChapteringV2 => Rundll32.exe GibbetsAffixed.dll,main 7 1 <==== UWAGA
Task: {455AF501-C35E-4CE4-9B99-705489C9B732} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4F387DA6-3E2A-44BB-BD1E-4DBD93FFDDC9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6437938C-AC36-41F4-8CCE-43340451C3D2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {64FD67D0-C950-4865-9A61-59CDC2F18DB2} - System32\Tasks\{623D8B3A-B1AB-081E-4052-248A0758CA87} => C:\Users\UKASZI~1\AppData\Roaming\{623D8~1\SyncTask.exe <==== UWAGA
Task: {6605D80A-2582-4A65-AA5C-2AC729E521F1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8B56E180-9DAA-4A98-880C-3171D6A97E3E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8B9C979B-880D-4EDE-8549-6195E9B37DEA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D02B3106-E94D-46D1-8061-66A88AE6883E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {DE7AD64E-452D-4591-8324-0A03E75C8C1A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\{623D8B3A-B1AB-081E-4052-248A0758CA87}.job => C:\Users\UKASZI~1\AppData\Roaming\{623D8~1\SyncTask.exe <==== UWAGA
C:\Users\UKASZI~1\AppData\Roaming\{623D8~1
HKLM-x32\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [296216 2015-06-15] (Intel Corporation)
U3 idsvc; Brak ImagePath
S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.0.124\Definitions\SDSDefs\20160724.033\ENG64.SYS [X]
S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.0.124\Definitions\SDSDefs\20160724.033\EX64.SYS [X]
U3 wpcsvc; Brak ImagePath
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:18

"umieszczasz obok FRST" czyli...? nie rozumiem ;/

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:25

Fixlist mam zapisany w notatniku na pulpicie razem z FRST. Teraz wystarczy tylko włączyć aplikacje FRST i "napraw"?

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:39

Tak.

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:44

Jak narazie się nie włączyło, dzięki ;D

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:46

Jeszcze raz zeskanować i wysłać tu logi?

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

28 Lip 2016, 20:56

FRST- http://www.wklej.eu/index.php?id=570b713e30
Addition- http://www.wklej.eu/index.php?id=dce89492a1
Shortcut- http://www.wklej.eu/index.php?id=96e0ad92c8
Teraz zrobiłem skan.

Re: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku GibbetsAffix

30 Lip 2016, 17:54

Odinstaluj jeszcze Update for PriceFountain. Kroki końcowe, wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)
Wyślij odpowiedź