TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Wywala internet, szczególnie podczas grania w World of Tanks

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Wywala internet, szczególnie podczas grania w World of Tanks

Postprzez 1Wolfin1 » 03 Lut 2015, 22:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Witam,
Proszę o sprawdzenie logów. Wywala mi ostatnio internet, szczególnie podczas grania w World of Tanks. I mam straszne lagi. Malwarebyte nic nie znalazł. Kasperski też nic nie krzyczy. Adw-cleaner coś znalazł i naprawił. CCleaner też coś usunął. Ale problemy z netem nadal są. DNS-y się zgadzają.

Logi:
GMER: http://www.wklej.eu/index.php?id=c0e90cfd9f
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=867e9e2aef
Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=32f2f05b9a
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=beeaa8b9c6
1Wolfin1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Lut 2015, 20:55

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 04 Lut 2015, 11:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Nic szkodliwego nie widać, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [DivXUpdate] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe [1861968 2014-01-10] ()
HKU\S-1-5-21-1317988806-2733889821-1328834568-1001\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [2765256 2014-11-03] (ALLPlayer Group Ltd.)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-1317988806-2733889821-1328834568-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [[email protected]] - C:\Program Files\McAfee\MSK
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez 1Wolfin1 » 04 Lut 2015, 19:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Dzięki za sprawdzenie logów. Poniżej podaje log z FRST.
fixlog: http://www.wklej.eu/index.php?id=1425a90652
1Wolfin1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Lut 2015, 20:55

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez mateo8898 » 04 Lut 2015, 21:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

Postprzez 1Wolfin1 » 05 Lut 2015, 02:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Zrobiłem jak zaleciłeś. Dzięki za wsparcie.
1Wolfin1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Lut 2015, 20:55


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]